13 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Philips Batterijen

Philips Batterijen
Sneller dan een konijn.

Heeft het ding geen snoer, dan heeft het een batterij nodig. En liefst eentje van Philips, want die batterijen bieden veel energie en dat voor een lange tijd. Vul vandaag jouw voorraad aan!

13 juli 2020 om 20:06
Rob49 Gebruiker

Nou..sneller dan een konijn? Sneller op! Ik heb wat maanden geleden zowel AA als AAA’s hier gekocht. Vooral die laatste zijn vreselijk snel op. Normaal doe ik weken met bvb een Beuer bloeddrukmeter. Maar met die Philips batterijtjes waren zij na drie beurten al leeg. Idem bij afstandsbedieningen. Misschien gewoon pech gehad maar ik geen Philips batterijen meer….

Beantwoorden

13 juli 2020 om 21:15
diebeest Gebruiker

Ik snap sowieso mensen niet die geen oplaadbare batterijen nemen, check amazon, dingen kosten nauwelijks een euro p/s.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 03:53
motormuis001 Gebruiker

@Rob49: ik denk dat die meter van jou niet deugt. Mijn 10 jaar oude Omron M10-IT doet er bij elke dag een serie van 3 metingen pakweg een half jaar over om 4 AA’s leeg te krijgen.

@diebeest: heel goed, maar niet alle apparaten nemen genoegen met 1.2 volt per batterij.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:05
Dwittenb Gebruiker

Philips is ook geen A-merk wat batterijen betreft.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 03:40
motormuis001 Gebruiker

Philips is wat batterijen en ook heel veel andere producten betreft alleen nog maar een merk. Met de fabricage en distributie van die producten hebben ze al lang helemaal niks meer te maken.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 09:03
pelecter Gebruiker

Philips? = Productie Hopeloos Iedere Lamp Is Praktisch Stuk :-)

Doe mij maar witte kat batterijen

24 aaa voor 28 is toch ook bijna een euro per stuk(ietsje meer) waarom zoveel?

Jammer dat er niet oplaadbaar aa bij zit

kan vast wel een link gebruiken om de inkopers te tippen

Beantwoorden

15 juli 2020 om 09:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pelecter,

Dan krijg je die link natuurlijk van ons! Klik hier voor het tip iBOOD forum :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.