13 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Philips Lampen

Philips Lampen
De enige echte.

Ze zijn er groot mee geworden en bij het zien van deze Flash Sale weten we weer waarom: lampen! Voorzie elke kamer van je huis met het gepaste licht, natuurlijk met Philips.

13 juli 2020 om 00:33
mister_black1979 Gebruiker

Amai, de Philips lampen 60watt zijn al uitverkocht! Heel jammer dit!! Had ze ook graag gekocht! Komt er nog een voorraadje?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:09
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen mister_black1979,

Er komt helaas geen nieuwe voorraad meer.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 00:57
motormuis001 Gebruiker

Die hanglampen worden als ‘energiezuinig’ betiteld. Dat lijkt mij ver bezijden de waarheid. Zodra er een ‘meegeleverde’ (wat verhullend taalgebruik is voor ‘niet-vervangbare’) lichtbron kapot is kun je het hele ding wegknikkeren.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 07:58
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen motormuis001,

Dat is gedaan omdat de zuinige lampen bij intensief gebruik zo’n 20 jaar mee gaan.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:10
Mr_Alex Gebruiker

Verzenden jullie ook gecombineerd of krijg ik 4 x verzendkosten

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:16
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Mr_Alex,

Je kan het beste alles wat je wilt hebben in je winkelwagen stoppen. Het bedrag aan verzendkosten wordt automatisch berekend over het totaal aan gewicht en formaat.
Van sommige artikelen kan je er inderdaad maar één tegelijk bestellen. Je betaalt dan verzendkosten voor elke bestelling. Welke artikelen dit zijn merk je vanzelf.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:32
Mr_Alex Gebruiker

Dank je!

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:34
Mr_Alex Gebruiker

Ik wil 4x de philips ecomoods bamboo. Het lukt mij niet meerdere in mijn winkelwagen te plaatsen. Maw 4x verzendkosten?

Beantwoorden

17 juli 2020 om 01:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Mr_Alex,

Dan ging het waarschijnlijk om de laatste(n).

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:38
Mr_Alex Gebruiker

Is er nog maar 1? Kan dat kloppen?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:40
Moderator Lisa Moderator

Er is er inderdaad nog maar eentje

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:40
Mr_Alex Gebruiker

Dank!

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:43
Mr_Alex Gebruiker

????????

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:43
Mr_Alex Gebruiker

#huilen

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:52
Moderator Lisa Moderator

Grappige gif om het goed te maken dan?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 16:42
JustEddie Gebruiker

Ik wil meer dan 4x de led spotjes bestellen maar dit kan niet. Nog tips?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 16:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi JustEddie,

We hanteren een limiet van 4 sets per bestelling, je kunt per dag maximaal 4 bestellingen plaatsen. Hiermee zorgen we ervoor dat iedere iBOOD’er zoveel mogelijk kans kan maken om onze deals te scoren. Opkopen willen we zo onmogelijk maken.

Je kunt er dus voor kiezen 2 losse bestellingen te plaatsen om tot 8x deze spots te scoren.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 17:38
JustEddie Gebruiker

Ik heb er vanmorgen al 4 besteld maar een 2de bestelling lukt niet (via app)

Beantwoorden

13 juli 2020 om 17:58
Moderator Lisa Moderator

Heb je vanmorgen 4 bestellingen geplaatst van hetzelfde product? In dat geval kan je niet meer bestellingen plaatsen. Of heb je 4x de 8 spots in één bestelling geplaatst? Dan zou het nog wel moeten kunnen. Zou je het eens via een browser willen proberen?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 19:09
JustEddie Gebruiker

Gelukt!

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:52
alexanderpas Gebruiker

“CRI wordt gebruikt om het effect van een lichtbron op de kleurwaarneming te beschrijven. Natuurlijk zonlicht heeft een CRI van 100. De CRI van deze lampen is altijd hoger dan 80: levensecht dus.”

Altijd weer die onzinteksten omtrent CRI. Ja kan daar lang en breed over praten en het geeft niet een geweldig beeld, maar blijkbaar hebben we afgesproken dat dit de standaard is. Als 100% dan identieke weergave van kleuren zoals met zonlicht is, dan betekent bij een CRI van 80 dat dus 20% van het licht niet of onjuist weergegeven wordt… dat is dus niet levensecht.

En altijd hoger… dat valt wel mee. Als lampen een hogere CRI hebben, dan word dat écht wel vermeld. Dus veel hoger dan 80 zal het niet zijn. Wel zit Philips veelal wel in een prettige warme weergave, dus blijkbaar zitten de foutwaarden bij hun in de koele kleuren.

Ook CRI 100 hoeft niet perfect te zijn overigens. Er worden maar 8 kleuren gemeten, dus daarom zit er wat variatie in. Technisch gezien is het mogelijk dat een lamp met CRI 100 een minder mooi beeld geeft dan eentje met een lagere CRI. Maar gemiddeld gezien zou ik voor 90-95 gaan. En dat soort lampen liggen geregeld in de bakken bij de Aldi. Dus het is absoluut te maken voor een interessante prijs. Dus ik snap al jaren niet waarom de Philipsen en Osrams van deze wereld niet inzetten op betere kleurweergave. Ik ben daar heel erg gevoelig voor. Ik voel me ontzettend ongemakkelijk onder verlichting die niet alle kleuren juist weergeeft. Als je daar niet gevoelig voor bent, dan lijkt het me alsnog beter om gewoon alle kleuren te zien zoals het hoort. Maar jah, als iedereen die dingen blijft verkopen met mooie teksten als ‘levensecht’ en zolang iedereen het ook daadwerkelijk koopt… waarom zouden ze?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.