15 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Philips Ambilight

Philips Ambilight
Spannend, intens en meeslepend!

Je woning is meer dan een huis, dus waarom geen televisie kiezen die ook warm en uitnodigend is? De unieke Ambilight-technologie van Philips maakt je scherm breder en je kijkervaring meeslepender door aan beide kanten van de televisie een extra brede gloed op de muur uit te stralen.

Kleur, actie en spanning spatten van het scherm je kamer in, voor een buitengewone kijkervaring.

15 juli 2020 om 08:20
tuurvanstrien Gebruiker

Wat houdt de games modus in? Weet iemand op welke specs je moet letten wanneer je een PS4 (of wellicht een PS5) aan gaat sluiten op de tv?

Beantwoorden

15 juli 2020 om 09:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tuurvanstrien,

Ik heb het volgende kunnen vinden:

Wanneer je veel games speelt op jouw Philips televisie, is het handig om de beeldinstellingen te wijzigen. Zo heeft Philips de spelmodus, waarmee je de input lag van een game verlaagt. Hierdoor reageert de televisie sneller op de acties die jij met je controller uitvoert.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 10:35
Beuman Gebruiker

Pas op, de 75 inch TV heeft 60 Hz, lijkt me niet wat je wilt, misschien daarom weggelaten of kijk ik niet goed?

Beantwoorden

15 juli 2020 om 10:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Beuman,

Televisiefabrikanten communiceren de beeldverversing vaak niet officieel, in die gevallen voegen wij hem niet aan de specificaties, omdat hij dan niet officieel bevestigd is.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 15:21
Vinnie360 Gebruiker

Als ik b.v. bij Plattetv.nl vraag waarom zij zoveel duurder zijn krijg ik de volgende standaard opmerkingen:

- iBood is een onofficiële dealer,dit houdt in dat er een kans is op een import model betreft die niet vallen onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd worden ter reparatie. – Ook werkt het SMART TV gedeelte en CI + module gedeelte niet stabiel met Nederlandse tv aanbieders. Kan iemand van iBood mij aangeven of het gewone tv’s zijn die normaal in Nederland worden verkocht en de garantie ook netjes via Nederland loopt? Met andere woorden, dit is dezelfde tv als dat ik bij een Nederlandse ‘officele dealer’ webshop zou krijgen?

Beantwoorden

15 juli 2020 om 16:03

Hoi Vinnie,

Ze zijn zo Nederlands als tulpen, klompen en molens ;-). Het verhaal van Plattetv.nl is totale onzin.

Indien je gebruik moet maken van de garantie komt er gewoon een monteur van Philips bij je langs om het defect te verhelpen.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 22:43
YusDav Gebruiker

Dat is onjuist moderator. Heb deze model besteld en geretourneerd. Het is zeker niet gericht op de Europese markt. Groot lomp en slecht afgewerkt.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 23:17
kijkenkijkenkopen Gebruiker

@YusDav Niet gericht op de Europese markt… Daarom zit er natuurlijk ook een EU stekker bij, kun je de handleiding in alle Europese talen downloaden, kun je de tv in Nederlands instellen en staat deze vermeldt op de Nederlandse Philips website.

Kom op zeg, wat jij zegt is onjuist

Beantwoorden

16 juli 2020 om 13:24

Hoi YusDav,

Ik vraag me af waar je op baseert waarom hij niet gericht zou zijn op de Europese markt? Zie ook de reactie van kijkenkijkenkopen.

Beantwoorden

17 juli 2020 om 06:31
hunter1972 Gebruiker

Kan weleens juist zijn uit goede bron weet ik dat apple producten gewoon bij amazon usa worden aangekocht en aan ons einverbruiker worden doorverkocht. Weinig europees van aan

Beantwoorden

17 juli 2020 om 10:04

Hi hunter1972,

Door ons? Dan zou ik toch je bron iets minder ‘goed’ noemen ;-).

Beantwoorden

21 juli 2020 om 03:32
NoThiasNoParty Gebruiker

zo Nederlands al tulpen, waarom zegt de beschrijving dan dat je dit toestel normaal niet kan krijgen op de Belgische en Nederlandse markt?

Beantwoorden

16 juli 2020 om 01:55
Wadlies Gebruiker

Met de challenge aangeschaft, 65 pus8204. Prima tv alles werkt fantastisch ook google. Ziggo en Nederlandse instellingen werken goed. Tweezijdig afstandsbediening met qwerty-toetsenbord werkt lekker. Is met minder licht alleen wat lastig afleesbaar. Ook met Hue verlichting een geweldige ervaring.

Beantwoorden

21 juli 2020 om 03:35
NoThiasNoParty Gebruiker

wat bedoel je met tweezijdige afstandsbediening aub?

Beantwoorden

18 juli 2020 om 20:29
NoThiasNoParty Gebruiker

dus HEEL CONCREET: als ik deze koop en er is iets mis mee dan hoef ik niks te doen, niet verzenden of zo, er komt 100% zeker iemand langs bij mij thuis?  kan ik er ook mee naar een winkel in België als die erkend verdeler van Philips is?  en hoe lang is de garantie?

Beantwoorden

18 juli 2020 om 21:59
Moderator Niek Moderator

Goedenavond NoThiasNoParty,

Dat klopt je krijgt dan een monteur aan huis. Ik durf niet te zeggen of je er ook mee naar een erkende Philips dealer terecht gaat, want dat bepaalt Philips volgens mij. Dat kun je natuurlijk wel altijd overleggen.

Beantwoorden

19 juli 2020 om 20:52
NoThiasNoParty Gebruiker

WTF!  ik wil deze bestellen en betalen met Visa maar ik krijg telkens de melding dat er iets fout loopt tijdens de betaling, dat terwijl mijn Visa perfect werkt en voldoende saldo heeft!!!  en ook mijn virtuele Visa werkt niet, terwijl die elders wel werkt!!!

Beantwoorden

19 juli 2020 om 14:04
bartjuhh Gebruiker

Heeft iemand ervaring met Philips Android in combinatie Apple producten? Wij hebben hier thuis allemaal Apple devices.

Ambillight lijkt mij wel prachtig…

Beantwoorden

19 juli 2020 om 19:51
Wadlies Gebruiker

Is ook voor apple een tv remote app. Werk zelf met Google zit er standaard op. Is erg fijn

Beantwoorden

19 juli 2020 om 20:47
NoThiasNoParty Gebruiker

WTF!  ik wil deze bestellen en betalen met Visa maar ik krijg telkens de melding dat er iets fout loopt tijdens de betaling, dat terwijl mijn Visa perfect werkt en voldoende saldo heeft!!!

Beantwoorden

19 juli 2020 om 20:56
NoThiasNoParty Gebruiker

en ook mijn virtuele Visa werkt niet, terwijl die elders wel werkt!!!

Beantwoorden

20 juli 2020 om 23:39
Moderator Paul Moderator

Het kan helpen om cookies & cache op te schonen voordat je het nogmaals probeert. 
Als je gebruik maakt van een vpn verbinding, zal je die uit moeten schakelen tijdens het betaalproces.
Wanneer je gebruik maakt van een mobiele verbinding kun je beter 3g/4g gebruiken dan wifi, omdat je dan een sterke signaal hebt.

Beantwoorden

19 juli 2020 om 22:43
NoThiasNoParty Gebruiker

STELLETJE BEDRIEGERS!!!  omdat ik DOOR JULLIE mijn Visa niet kon gebruiken moest ik wel een account openen op Paypal. in plaats van 708€ moest ik plots 708,9€ betalen, tot daar aan toe, ik ga niet zaniken.  vervolgens komt er op 673,656GBP, Engelse pond dus, waar is dat goed voor???  nu goed, er stond een wisselkoers bij van 1,05255, dan moest ik uitkomen op 708,9021045€, wat voor mij geen probleem is, maar er is mij 744,35€ aangerekend!!!  hier zet ik een advocaat op, wees maar zeker!  het mij mij vele malen meer kosten dan het bedrag dat ik te veel betaald hebt, het laat mij Siberisch koud!!!  en ik heb screenshots zat hé!!!

Beantwoorden

19 juli 2020 om 23:07
NoThiasNoParty Gebruiker

ik heb een tweede toestel gekocht in euro, en de eerste bestelling geannuleerd, ik verwacht dit geld snel op mijn rekening!  en ik wou mijn vorige reactie wat zachter maken, maar jullie hier een bericht over sturen lukt ook al niet!  ik moet naar “mijn Ibood gaan” en dan “andere vragen” kiezen, maar dat lukt niet!

Beantwoorden

20 juli 2020 om 23:37
Moderator Paul Moderator

iBOOD heeft een vraagprijs in euro’s, verwacht vanuit Paypal euro’s te ontvangen en heeft de betaling ook in euro’s binnen gekregen. Een omzetting van/naar Britse ponden heeft misschien te maken met verkeerde Paypal settings, maar daar staat iBOOD volledig buiten.

Ik vind het heel vervelend voor je en raad je aan om dit samen met Paypal te gaan uitzoeken. Zij hadden de betaling 1:1 uit moeten voeren.

Als je een bericht naar iBOOD wil sturen kan dat via customerservice@ibood.nl of klantendienst@ibood.be, maar zoals aangegeven treft iBOOD hier geen blaam.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.