10 augustus 2020 om 00:00
iBOOD

Air Treatment

Air Treatment
Voor een gezonde binnenlucht.

Reinig de binnenlucht en zorg voor extra bevochtiging waar nodig. Zorg ook voor koele ruimtes zodat je niet hoef te smelten in eigen huis. Alles wat je daarvoor nodig hebt, vind je in deze opruiming!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

10 augustus 2020 om 06:33
Edje81 Gebruiker

Beetje jammer dat een paar uur nadat ik een ventilator heb besteld, deze ineens  €10,- goedkoper is?!

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 09:17
Moderator Jelle Moderator

Dat is wel vreemd inderdaad. Meestal blijft een product er voor de hele dag staan.

Zou je een mail kunnen sturen met je orderbon en de aanbieding naar customerservice@ibood.nl zodat zij het na kunnen kijken en je eventueel een tegoedbon of geld terug kunnen geven.

Je zou er ook voor kunnen kiezen om de bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen. Het geld van de eerste bestelling staat binnen 5 werkdagen dan weer op je rekening.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 07:58
Fotoderoodt Gebruiker

@iBood

Kan nog altijd de 2 jasr extra garantie whirlpool airco niet registreren, daar zou een telefoonnr voor zijn?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 08:08
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Fotoderoodt,

Het telefoonnummer kan je hier vinden.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 09:19
Chrisjuh91 Gebruiker

Ook ik heb de vtac ventilator zaterdag hier besteld voor 10 euro meer. Hoor graag wat hiermee gedaan wordt.

Groeten Chris

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 17:12
Mrdenjos Gebruiker

Hoe bevalt de v-tac ventilator trouwens?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 23:08
Chrisjuh91 Gebruiker

Hij komt morgen pas, anders had ik er wat over kunnen vertellen!

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 11:48
marcel990 Gebruiker

een 1 uur geleden stonden er nog meer mobiele airco’s. waar zijn die gebleven dan? of zijn ze al uitverkocht?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 12:10

Er staat er 1 als laatste en we hebben een extra aanbieding

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 12:16
marcel990 Gebruiker

Een extra aanbieding!! Waar kan ik deze vinden Jelle?

alvast bedankt.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 19:57
LenaertsRohnny Gebruiker

Hallo,

Ik heb een paar bestellingen gedaan, eentje voor de Rowenta torenventilator (die zou morgen geleverd worden) en een voor de Whirlpool 12000BTU en die zou volgens Lisa zonder twijfel vandaag vertrekken, alleen  heb ik er nog niets van mogen vernemen. Er was aanvankelijk wel gemeld dat 11/08 de verwachte verzenddatum was, maar Lisa heeft uitdrukkelijk op het forum beklemtoond dat het vandaag zou vertrekken. Status aub?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 22:31
Moderator Niek Moderator

Goedenavond LenaertsRohnny,

Het versturen van bestelling gebeurt ook nog later op de avond, dus hopelijk krijg je de verzendbevestiging vanavond nog.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 10:06
Tilor Gebruiker

Hi Niek, mijn inventum AC125W zou vandaag moeten aankomen. Er stond specifiek bij dat deze 10/08 zou verstuurd worden.
Vandaag kreeg ik echter een mailtje dat deze nog niet is ontvangen bij de bezorger en deze vandaag niet zal aankomen.
Hoe komt dit?

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 11:56
LenaertsRohnny Gebruiker

Hallo Niek,

Ondertussen zou de opdracht tot ophaling van de Rowenta gisteren zijn gebeurd maar verklaart PostNL er nog niet van in het bezit te zijn gesteld ,dus vandaag geen Rowenta en van de Whirlpool is er nog helemaal niets ,geen bevestiging van Ibood en nog veel minder van de transportfirma.

Wat een warreboel ,hoofdzakelijk gebaseerd op loze beloftes. Jammer voor het geschonden vertrouwen. Ik vind het spijtig.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 16:35
kopperma Gebruiker

De belofte “vandaag verzonden” betekent in deze tijden niet “Morgen in huis”, daar kan IBood niks aan doen toch?

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 08:00
Bresjnef Gebruiker

Let op Ibood doet niet meer wat ze beloven:

Vanwege de warme dagen en dat Ibood 10 augustus zou verzenden toch maar een airco bij Ibood besteld. Nu blijkt dat :
“We hebben uw bestelling van iBood nog niet ontvangen, daarom kan uw afspraak vandaag helaas niet plaatsvinden. “

Dus als je het op tijd nodig hebt bestel ergens anders.

Ik vind dit een zeer zeer slechte zaak en dit had ik niet van Ibood verwacht. Vooral vanwege deze temperaturen! Er zijn genoeg shops die wel dezelfde dag versturen!

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 09:47
Tilor Gebruiker

Klopt hetzelfde hier. Speciaal direct gekocht omdat die belofte er bij stond en dan toch weer niet nakomen…

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 02:18
StevenvToorn Gebruiker

Kans is aanwezig dat ibood ze ook nog niet onvtangen heeft, dan zou de schuld bij hun leverancier liggen

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 15:28

Beste gebruikers,

De rowenta ventilators staan allemaal op 12 augustus. Deze zullen dus later verstuurd worden. (staat onder verzendinformatie)
De andere ventilators en airco’s die nog niet opgehaald zijn door de transporteur worden morgen ==> uiterlijk donderdag geleverd.
De Inventum AC125W staat op 12-08
Inventum AC901 en Whirlpool PACW212HP (12000 BTU) zullen vandaag 11-08 de deur uit gaan

Dit alles natuurlijk wel met de mededeling erbij dat je geen andere producten met een andere leverdatum besteld hebt en niet voor deelverzending gekozen hebt.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 16:42
Tilor Gebruiker

Ik heb al tracking voor mijn AC125W betekent dat deze vandaag nog word opgehaald?.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 17:08

Waarschijnlijk vanavond ja.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 19:09
Timvandertak Gebruiker

Waarom komen jullie met een monday shipping actie als deze niet nagekomen kan worden. Jullie gaan mij echt niet vertellen dat met de huidige logistiek dit niet te voorzien was. beloof het dan ook niet. Velen van ons hebben deze deals op basis hiervan gekocht.

We zijn er met zijn allen flink ingetuind. jullie het geld ontvangen en wij een fictieve service kopen. Practice what you preach.

Leuk dat jullie producten goedkoper kunnen aanbieden. Maar de service staat er blijkbaar in verhouding naar.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 23:05
Tilor Gebruiker

We hebben ons allemaal laten vangen door hun verkooppraatje…

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 12:56
Tilor Gebruiker

Heb hem de volgende dag wel netjes ontvangen. Een dag verschil kan ik nu wel verstaan. Het was wel nog altijd een straffe belofte.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 17:15
LenaertsRohnny Gebruiker

Ik heb voor de Rowenta gisteren een track & trace ontvangen en vandaag was er geen vordering merkbaar (was zogezegd nog niet in het bezit van post NL). wanneer kan die nu toekomen? Morgen? of overmorgen (afgaande op uw vorige bekendmaking?)

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 17:28

De andere ventilators en airco’s die nog niet opgehaald zijn door de transporteur worden morgen ==> uiterlijk donderdag geleverd. Hou de track en Trace in de gaten.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 22:01
Li-Ga Gebruiker

Vorige week kwam bestelling toren ventilator 1 dag later dan de afspraakbevestiging. Vandaag zou de AC125W bezorgd worden. Volgens Track en Trace is de zending vandaag ontvangen door bezorgdienst en heeft de bezorging ook nu 1 dag vertraging. Fijn dat we correct op de hoogte worden gehouden over de voortgang. Jammer dat het nu twee keer mis is gelopen. In de zin dat ik rekening heb gehouden met de eerste track & tracé bezorg-info (werk en afspraken verschoven). Pakket mag helaas niet bij buren aangeboden worden.

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 20:05
Li-Ga Gebruiker

Airco netjes bezorgd. Uiteindelijk scheelt het maar 1 dag. Toch nog snel! Netjes van minuut tot minuut te volgen.

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 04:15
mishendr Gebruiker

70dB? Dat is toch erg luidruchtig? (VT-5566)

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 08:23
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen mishendr,

70dB is ongeveer net zo hard als een stofzuiger. Je mag zelf beoordelen of je dit luidruchtig vindt.

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 11:06
MrJW Gebruiker

De door mij op 6 augustus bestelde airco, de Whirlpool 12000 BTU is vanmorgen bezorgd.

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 18:41
alko_s Gebruiker

Vertrouw iBOOD nooit als ze snelle verzending beloven. Maandag twee ventilatoren besteld zouden morgen komen nu weer zoals als gewoonlijk een bericht dat ze te weinig opgestuurd hebben… ik maak dit de laatste tijd te vaak mee en altijd maar weer verschuilen achter Corona.. pfff veel te gemakkelijk stelletje prutsers

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 23:16
Moderator Paul Moderator

Naar mijn weten is er (nu) helemaal niets over corona gezegd. Waar baseer jij dat op?

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 00:42
LoGiX247 Gebruiker

Op het feit dat de Inventum toren hier afgelopen weekend verkocht werd met wordt maandag verzonden…

Ik zit nu NOG op status “ligt bij DHL” en dat kan 5 werkdagen duren… Neem toch eens een andere shipping partij iBood, als we toch voor verzending al 6 euro betalen… Mijn zakelijke orders worden door UPS opgehaald voor een vanaf prijs van €7 en hebben Next Day Delivery. Voor enorme orders ( 25 kg+) zit ik op €30

HOEZO kan een iBood niet wat ze bij de blauwe internetwinkels en ikzelf wél kunnen? Beloof dan geen next day delivery…

Eerste wat je bij DHL ziet is “vanwege hitte vroeger op pad” en “wegens COVID-19 kan uw bestelling langer duren”- lijkt verdorie wel een kinderfeest waar alle pakjes op 1 avond bezorgd en besteld worden…

De enige reden dat ik bestelling maar laat staan is omdat de prijs ernaar is, laag zoals de aangeboden service.

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 11:21
rfpgar Gebruiker

Misschien moet JIJ dan ergens anders bestellen

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 05:50
Nichico Gebruiker

Heb een vorige keer de Tristar mistventilator gekocht. Zagen er geen afstandsbediening bij maar vonden dat niet zo’n probleem. Komen daar nu toch op terug. Waar kan ik evt zo’n afstandsbediening tegen welke kopen?

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 07:53
11rt Gebruiker

Inventum Torenventilator VTO812WA :

Hoe groot is de voet? (Ik wil hem op de vensterbank met open raam kunnen plaatsen)
Inventup Torenventilator VT0812WA:
* Hoe groot is de voet aub? (ik zou hem nl.op de vensterbank, met open raam plaatsen)
Wat is het luchtdebiet?

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 10:06
LoGiX247 Gebruiker
13 augustus 2020 om 13:03
teka59 Gebruiker

De voet is 24 cm in doorsnede. De ventilator is gisteren bij mij geleverd. Zeer tevreden mee!!

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 14:34
11rt Gebruiker

Ok. dank u voor de inlichtingen. Debiet vindt ik niet, maar met die voet van 24cm kan ik hem zeker op de vensterbank plaatsen.

Besteld.

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 16:45
Edje81 Gebruiker

Ik heb de “v-Tac smart torenventilator” inmiddels binnen, maar ik krijg met geen mogelijkheid de app gepaired met de ventilator en dus ook niet verbonden met Google Home?!

Meer mensen met dit probleem?

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 02:12
Chrisjuh91 Gebruiker

Controleer even of je een 2.4.ghz netwerk gebruikt. Ik heb standaard 5 ghz en het oudere 2.4.ghz in huis, toen k hem op de 2.4 pakte was het zo gepiept.

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 02:14
Chrisjuh91 Gebruiker

Zijn er mensen met de vtac smart ventilator (Vt-5566) die merken dat er een lichte ratel/rammel vanaf komt en de snelheid iets fluctueert? (vooral in de laagste stand)? Is dat normaal?

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 21:51
sintje Gebruiker

Ik heb de V TAC power fan ontvangen, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid op het wifi aangesloten. De handleiding heeft het over een niet bestaande restknop en op internet word ik ook niet veel wijzer.

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 00:25
Chrisjuh91 Gebruiker

Alleen aanzetten, dan knipperen er al 2 icoontjes op het display. Dan koppelen via de app, verbonden met een 2.4 ghz netwerk, en als hij gekoppeld is branden de 2 icoontje constant. Instructies in de handleiding wbt de app kloppen wel.

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 00:35
sintje Gebruiker

Thanks, ga ik uitproberen

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 11:09
Bcool Gebruiker

De V-tac torenventilator besteld en ontvangen. In de gebruiksaanwijzing staat dat in sleep mode het display na 30 seconden uit zou moeten gaan. Dat doet hij dus niet. Verder zijn de knoppen bovenop in de war en bedien ik met de speedknop de verschillende modi en dus niet de speed. Zo af en toe springt het apparaat zelfstandig over op een andere modus duv van sleep naar natural bv. Meer mensen die hier last van hebben? Gevalletje slechte software en mee leren leven of gevalletje garantie? Verder zijn we namelijk wel tevreden over het ding. Hij blaast goed en is relatief geluidsarm. En in de slaapkamer is het geluid niet storend en zelfs prettig te noemen om bij in slaap te vallen. Mijn vrouw is ieg geen white noise meer nodig via de Google mini.

Beantwoorden

19 augustus 2020 om 23:43
WouterR91 Gebruiker

Zelfde probleem hier! Display gaat niet uit…. Heel storend! Enig idee al? Google helpt ook. Iets echt..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.