10 augustus 2020 om 00:00
iBOOD

Keuken

Keuken
De perfecte keuken.

De keuken is één van de belangrijkste plaatsen in het huis. 's Ochtends start je er met een kopje koffie, overdag bak je er koekjes en 's avonds sla je aan het koken met een glaasje wijn in de hand. In deze opruiming vind je alles wat je nodig hebt om de tofste plek in het huis compleet te maken!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

10 augustus 2020 om 01:36
Pearl2See Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de Stelton broodmand werkelijk? De mand lijkt me hoger als 3,7 cm en de mand lijkt rond.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 01:52
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Pearl2See,

De hoogte zal rond de 23 cm zijn.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 07:12
Jeurissen_ Gebruiker

De RIG TIG botervloot zou in drie kleuren besteld moeten worden, echter zie ik het keuzemenu van de kleuren niet

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 07:24
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Jeurissen_,

Goed opgemerkt!
Ik ga dit doorgeven zodat het gerepareerd kan worden.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 08:50
bastiaan18 Gebruiker

Goedemorgen, de botervloot lijkt nu helemaal niet meer bestelbaar, ligt dit aan mijn app? Groet

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 08:09
Moderator Lisa Moderator

Hij was inderdaad helemaal stuk en is daarom weggehaald :(

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 11:07
Andries72 Gebruiker

Goedemorgen

Ik probeer de  Joseph Joseph Index Snijplankense te bestellen maar geeft aan dat het is uitverkocht. Echter is deze nog wel selecteerbaar.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 11:23
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Andries,

Ik kan deze nog wel in mijn mandje doen (dit kan niet als hij is uitverkocht) zou je het met een andere browser willen proberen of eventueel je cookies willen verwijderen?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 12:29
J81D Gebruiker

Middag,

Als ik de Joseph Joseph Index Snijplankenset bestel dan staat er in de aanbiedingstekst dat er RVS en kunststof variant is en dat 1 van beide geselecteerd kan worden. Echter is er geen keuze mogelijkheid via en dropdown menu. Welke van de twee krijg je dan als deze aanbieding besteld?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 12:33

Hmm, dat is wel onhandig.

Helaas was de deal niet meer beschikbaar en is deze dus weggehaald.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 08:53
Tammyy Gebruiker

Hallo, welke collectie is 6x Schott Zwiesel Witte Wijnglas? Ik ben namelijk op zoek naar cru classic.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 09:43

Dat zijn deze niet. Als ik de Cru Classic zoek zijn die 0,41L en die wij verkopen zijn 0,31L.

Als je echt wil weten welke het zijn moet ik het navragen maar het is in ieder geval niet de Cru Classic.

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 07:06
MPower Gebruiker

Wat is het verschil met die andere Krups hier?

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 09:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgem MPower,

Klik hier voor een vergelijking tussen beide machines.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 12:33
Rvanwest Gebruiker

Ik overweeg de EA 895N maar zie in de vergelijking weinig verschil het lijkt dat de EA895N zelfs iets minder is dan de EA9808 of lijkt dat maar zo?

Is de EA895N het nieuwe model?

Iemand een idee? ( EA9808 ondertussen wel niet meer te verkrijgen via IBOOD)

Beantwoorden

14 augustus 2020 om 10:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Rvanwest,

Er zijn inderdaad enkele minimale verschillen tussen de twee apparaten.

De EA895N is in november 2019 op de markt gekomen, de EA8908 iets eerder (februari 2018).

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 14:43
Rvanwest Gebruiker

In de vergelijking staat bij model EA895 vaak NVT maar het model blijkt veelal dezelfde functies te bevatten als type 9808.

Model is inderdaad nieuwer en heeft oa een oled display.

Deze dus besteld ben benieuwd!

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 20:48
MPower Gebruiker

Bedankt! Ik vind nergens afmetingen van het toestel. Niet via de link, niet hier…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.