10 augustus 2020 om 00:00
iBOOD

Schoonmaken

Schoonmaken
Want als niemand het doet...

Stofzuigen, afwassen en strijken. Het zijn drie huishoudklusjes die niemand eigenlijk echt graag doet, maar ja, ze moeten nu eenmaal gebeuren. Met de producten in deze opruiming zijn die vervelende klusjes echter snel geklaard!

/!\ LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash Sale zeer beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

10 augustus 2020 om 04:03
Carnavalistjen95 Gebruiker

Ik heb een hond en er liggen dus veel lange haren van hem op de vloer. Kan de stofzuiger dit ook aan ?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 07:34
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Carnavalistjen95,

Over welke stofzuiger gaat jouw vraag?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 17:17
Carnavalistjen95 Gebruiker

iRobot Roomba 980 (Black Edition)

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 11:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Carnavalistjen95,

Bij vorige deals gaven klanten de volgende commentaren m.b.t. het opzuigen van hondenharen, hopelijk geeft dit je een goed beeld:

Ik heb deze een aantal maanden geleden gekocht en heel tevreden van. Het was toen ook wel voor iets meer maar de hoeveelheid hondenhaar dat hij ondertussen al heeft gevangen maken het ruimschoots goed

Heb deze nu een half jaartje geleden via iBood gekocht en ik ben reuze enthousiast. Ik heb het basisstation wel vastgeplakt aan de vloer met dubbelzijdige tape omdat de robot soms de kabel per ongeluk lostrok. Na vastplakken geen last meer van. Ondertussen is de robot omgedoopt tot Roberta en met een verharende hond in huis helpt Roberta echt goed mee. Ik moet wel na elke beurt het bakje legen. Van dit type roomba hebben ze nu ook een versie op de markt die de bak automatisch leegt. Dat is voor de huisdiereneigenaren wellicht ook interessant. Zodra Roberta klaar is kan ik in de app bekijken waar ze in het huis al geweest is en ze werkt ook nog eens samen met Google home. Nu de kerstboom staat heb ik de bijgeleverde virtuele muren ook maar eens gebruikt en dat gaat prima.

Wij hebben deze ook de vorige keer gekocht. Super tevreden hierover. Lange haren zijn geen probleem. Hij heeft rubberen borstels die heel makkelijk te verwijderen en schoon te maken zijn. Absoluut een leuke aanwinst.

De Expert van iRobot gaf daarnaast het volgende antwoord op een vraag over mensenharen i.c.m. deze iRobot

De iRobot Roomba 981 maakt gebruik van z.g. extractors waarin in tegenstelling tot borstels niet snel haar in vast zal gaan zitten. Wij hebben de ervaring dat het voor de wielen niet veel uit maakt. Daarnaast zuigt de Roomba wat een snelle haarafvoer bevorderd. Al dit gezegd hebbende is het wel waarschijnlijk dat u wat vaker de borstelkop zult moeten reinigen vergeleken met een huishouden waar de mensen geen lang haar hebben.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 09:12
shar0n7 Gebruiker

*knip* 

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Het product waar je naar verwijst is een outlet/showroom model. Bij ons krijg je hem helemaal nieuw.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 10:44
workswith Gebruiker

kom de irobot roomba 676 vandaag nog beschikbaar ?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 10:48
Moderator Jelle Moderator

Ik verwacht dat deze echt op is helaas.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 18:26
Motje33 Gebruiker

Hi, bij de Roomba 981 staat free shipping in de afbeelding. Dit wordt niet in de winkelwagen verrekend, hoe komt dit? Groetjes Tom

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 18:55
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Motje33,

Ik weet niet of de afbeelding fout is of de verzendkosten. Ik zal het doorgeven aan iBOOD, maar ik verwacht niet heel snel antwoord. Je mag er daarom vooralsnog vanuit gaan dat de afbeelding fout is en dat je verzendkosten moet betalen. Dan kan het alleen maar meevallen.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 23:07
Lilo2017 Gebruiker

Heb die van mij (980)een jaar geleden aangeschaft ook via ibood. Super blij mee kan ook niet meer zonder

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 09:59
theboner Gebruiker

Ik heb in januari de Roomba 675 via Ibood besteld. Mijn verwachtingen waren niet heel hoog en ik verwachtte mijn oude stofzuiger ook nog nodig te hebben.

Tot op de dag van vandaag heb ik mijn oude stofzuigen niet meer aangeraakt. De Roomba presteert veel beter dan ik had verwacht. De haren van mijn tapijt staan rechter omhoog, waarschijnlijk door de borstel functie van de Roomba. Het tapijt is er helemaal van opgeknapt. En ik vind het ook heerlijk om thuis te komen in een gestofzuigd huis. 1x per week leeg ik het stof compartiment en dan schaam ik me over de grote hoeveelheid vuil dat eruit komt. Kortom, Ik wil nooit meer zonder.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 12:32
wilco-wanzing. Gebruiker

Hoe gaat de 980 om met lange haren? Heb het idee dat deze altijd vast komen te zitten in alle roterende delen zoals de wielen en borstels.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 12:44

Er zit natuurlijk een verschil tussen lange haren en lange haren.

Haren van een vrouw (of man) of haren uit een hoogpollig tapijt worden allebei als lang beschouwd.

Misschien dat Lilo2017 hier een goed antwoord op heeft.

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 21:25
Zwitsertje Gebruiker

Wat is het verschil tussen Bosch BCS1ULTD & BSC1TOP? ‘t laatste model was onlangs 30 euro goedkoper op iBOOD maar lijkt volledig hetzelfde?

Bedankt!

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 22:15

Geen, althans volgens de website van Bosch. Gewoon een scherpere deal de vorige keer.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.