24 september 2019 om 00:01
iBOOD

Wenko Accessoires

Wenko Accessoires
Onmisbaar in de badkamer

Heb je een kleine badkamer of is je badkamer dringend aan verbetering toe? Dan biedt Wenko een ruim gamma aan accessoires die het leven in de badkamer net dat stukje aangenamer maken!

24 september 2019 om 09:19
pieter_b Gebruiker

Beste,

Ik heb een vraagje over de Wenko Bahari Trolley

Kunnen deze lades er volledig uit gehaald worden? Dan kan je die eventueel gebruiken als was/draagmand?

24 september 2019 om 09:29
Moderator Dimitri Moderator

Hi pieter_b

De lades kunnen er helaas niet volledig uitgenomen worden.

Groet,

Dimitri

24 september 2019 om 17:12
TimGoumans Gebruiker

Beste,

Is dit kastje spatwater resistent?  Dus blijft deze mooi als hij soms wat vochtig wordt?

24 september 2019 om 17:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik neem aan dat je vraag gaat over de Finja Kast? Deze is niet waterbestendig.

24 september 2019 om 22:05
Diwalt Gebruiker

Beste,

Past de premium toiletbril soms op de kolding wc pot van iDeal standard die ik reeds bij jullie aankocht?

Mvg

24 september 2019 om 22:48
Moderator Mark Moderator

Hoi Diwalt,

De buitenkant van de bril heeft de afmetingen 36 x 46,5 cm, de binnenkant van de bril is 21,5 x 30 cm. De afstand van de bevestigingspunten is instelbaar van 11,5 tot 21,5 cm.

25 september 2019 om 20:13
stephangrimberg Gebruiker

Beste,

Ik heb order SO3422571 geplaatst met drie Wenko producten maar zou graag nog een Wenko badmat erbij willen bestellen. Kan dit nog zonder hiervoor dubbele verzendkosten te betalen?

25 september 2019 om 20:27
Moderator Mark Moderator

Hoi stephangrimberg,

Helaas is het niet mogelijk om nog een product bij je bestelling toe te voegen, wel kan je je order kosteloos cancelen voordat hij verzonden wordt. Daarna kan je een nieuwe order plaatsen met de extra badmat erbij :)

26 september 2019 om 08:20
Raffel78 Gebruiker

Een tijdje terug de Wenko Finja Wandspiegel + Plank besteld. Mooi ding maar toen ik deze uitpakte en zag dat de spiegel geen echte spiegel was heb ik deze teruggestuurd. De spiegel was een reflecterend bobbelig stuk plastic wat leek op de binnenkant van een pak frisdrank. Ik zou het dan geen spiegel noemen em staat ook niet in de omachrijving erbij. Op het moment dat dit glas zou zijn zou ik deze wel zo weer kopen…

26 september 2019 om 17:34
jokry Gebruiker

Weet je zeker dat er geen beschermingsfolie op zat ????

29 september 2019 om 09:19
Alice.cuypers Gebruiker

Beste, k heb een power loc handdoekhouder besteld , is daar ook het power loc systeem bij inbegrepen om het te bevestigen?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.