28 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Woox Smart Home

Product expert aanwezig

Woox Smart Home
Een slim huis...

...is een veilig huis. Een comfortabel huis. Een huis waar je je thuis voelt. Met de smart home-producten van Woox heb jij complete controle over je verlichting, energieverbruik en krijg je in realtime mee of er ongenode gasten zijn. Hoe heb je ooit zónder gekund?

28 oktober 2019 om 00:00
Official Product Expert Woox Expert Official Product Expert

Hallo iedereen en welkom op dit forum voor de scherpe WOOX Flash deals. Wij zijn tot het einde van deze deals dagelijks van de vroege ochtend tot de late avond hier aanwezig om uw vragen snel te beantwoorden en u hiermee van advies te voorzien. Tot straks! 

28 oktober 2019 om 00:20
Chabrang1 Gebruiker

Ik heb een vraagje ivm met de buiten camera, hoe lang gaat deze batterij mee , zonder op te laden? 1 week of 1 mnd of langer?

Ivm de app, als je bv live beelden wil bekijken op je gsm, gaat dat via een chinese server ?

28 oktober 2019 om 00:32
Yvonne1968 Gebruiker

In de specs staat vermeld dat de Tuya app wordt gebruikt (zie Wifi) en dat loopt via een Chinese server. Waarom je je daar druk om maakt vraag ik me af. Google en Facebook zijn iets waar je je wellicht meer zorgen om zou moeten maken, die weten vele malen meer dan je denkt. ;-)

28 oktober 2019 om 03:28
cyanide_4c Gebruiker

Op hun eigen YouTube kanaal (in de comments bij de unboxing video) staat 3 à 4 maand op 1 lading (ik gok op 18650 batterijen  dusk makkelijk vervangbaar als deze defect gaan of hun sterkte verliezen)

https://youtu.be/aKmNusLvoMs

28 oktober 2019 om 06:52

Goedemorgen, batterijen van de buitencamera gaan zoals hier gezegd een 3 a 4 maanden mee, het zijn twee stuks type 18650 oplaadbare batterijen van elke 2800mAh. De app geeft de status van de accuduur aan en u kunt de camera opladen middels de meegeleverde micro USB kabel. De cloud verbinding loopt via de Tuya servers welke voor ons gebruik in Europa in Frankfurt staan.

28 oktober 2019 om 07:06

Overigens gebruikt u voor de WOOX producten de WOOX Home app voor Android of iOS maar kunt u de WOOX producten ook koppelen met iedere andere Tuya app, dit zijn bijv. de Smart Life app, Tuya Smart app, ILFA Smart app, Caliber smart home, Nedis smart life etc..

28 oktober 2019 om 07:33

@cyanide_4c, alle WOOX producten komen met volledig 2 jaar garantie op alle onderdelen, zo ook op de oplaadbare batterijen. Tevens zijn wij bij WOOX in Europa gevestigd hier in Nederland en hebben wij een helpdesk voor alle WOOX gebruikers, deze is van maandag t/m vrijdag bereikbaar op telefoon nummer 076-7114805, per email op: support@wooxhome.eu en op Messenger via Facebook.com/Wooxhome.

28 oktober 2019 om 17:12
Usatraveller Gebruiker

Begrijp ik het goed, dat je om de paar maanden de ladder op moet om dan binnen de batterijen op te laden?

28 oktober 2019 om 18:19

De clip heeft een mechanisme waarmee u de camera makkelijk van de clip kunt demonteren en de camera unit legt u dan aan de meegeleverde micro USB kabel om op te laden.

28 oktober 2019 om 00:33
Mustafa.S Gebruiker

Werken de producten niet met Apple Homekit? (Siri/Home-app)?

28 oktober 2019 om 06:55

Nee nog niet, nu nog enkel met de spraakbesturing van Google en Amazon.

28 oktober 2019 om 02:29
jilmol Gebruiker

Is het mogelijk om de led strip om via bewegingsdetectie aan te laten gaan en afhankelijk van het tijdstip feller of zachtjes te laten branden.

28 oktober 2019 om 07:02

De LED strip zelf heeft geen bewegingsmelder, deze zijn wel los te koop in de markt zolang zij maar “Powered by Tuya” zijn, van Woox komen deze begin 2020 op de markt. U kunt de LED strip en bewegingsmelder dan in de app samen koppelen en zelf scenes toevoegen wat er moet gebeuren. Ook kunt u scenes instellen hoe de LED strip moet reageren, bijvoorbeeld de instelling welke tijd welke kleur, felheid etc..

28 oktober 2019 om 09:12
CyberGeer Gebruiker

Bij de A.C.tion kun je tegenwoordig ook “By Tuya” apparatuur kopen, zoals een bewegingsmelder  en/of deurcontact (nog een €10), zodat je deze bijvoorbeeld via IFTTT en of Google Assistant kunt instellen voor verschillende scenario’s (met inderdaad aan de hand van een tijdstip een andere helderheid)

28 oktober 2019 om 12:30

Die zijn alleen niet van dezelfde fabriek en kwaliteit, maar wel een tussentijdse oplossing totdat die van Woox er zijn (zowel deur/raam contacten & bewegingsmelder).

28 oktober 2019 om 03:08
cyanide_4c Gebruiker

Batterijen van de buitencamera zijn 2×2800 mAh en niet 28000 (toch volgens officiële website)

28 oktober 2019 om 07:03

Klopt helemaal 2x 2800mAh oplaadbare batterijen, dit dient te worden aangepast in de tekst hier bij het product.

28 oktober 2019 om 06:17
Oostvogels-Smits Gebruiker

Hoe lang is het snoer van de slimme stekkerdoos?

28 oktober 2019 om 07:04

Deze is 150cm

28 oktober 2019 om 07:03
Kevin_Aelbrecht Gebruiker

Beste,

Is het mogelijk om de ledstrip in te korten? En zoja, om de hoeveel CM zijn er knippunten?

28 oktober 2019 om 07:29

Goedemorgen, jazeker u kunt de LED strip inkorten, dit kan per 10cm. Het LED strip led type is SMD5050.

28 oktober 2019 om 07:23
Beierse Gebruiker

Heeft de indoorcam ook een nachtzichfunctie?

28 oktober 2019 om 07:29

Jazeker, een hele goede beelden zijn uiterst scherp in zowel dag- als nachtmodus.

28 oktober 2019 om 07:44
spartaan Gebruiker

Kan je de beelden van de indoor en outdoor cam ook opslaan op een nas of alleen op SD kaart ?

28 oktober 2019 om 07:48

Op uw apparaat waar de app op draait, dat is dan uw smartphone of tablet en u kunt een Micro SD kaartje toevoegen tot 128GB voor de opslag van de beelden. Opslaan op een cloud functie word binnenkort toegevoegd, opslag op een NAS kan niet.

28 oktober 2019 om 08:32
MGHollander Gebruiker

Zijn de power plugs dimbaar? En werken deze met led verlichting? Ik heb een aantal grote dimbare led lampenbollen in de woonkamer. Deze zijn niet zomaar te vervangen door slimme lampen, want die zijn niet zo mooi.

28 oktober 2019 om 09:12

Ik neem aan de dimmer mogelijkheid al op de snoer zit van uw lamp(en)? De smart plug / slimme stekker stopt u in een stopcontact en is daarmee de doorvoer van uw stroom welke u via de app kunt aan of uitzetten en kunt plannen wanneer deze aan moet, uit moet, koppelen met spraak besturing etc.. doordat het een doorvoer is kunt u de dimmer op uw lampen gewoon gebruiken.

28 oktober 2019 om 14:14
MGHollander Gebruiker

Dat klopt inderdaad, maar het zou nog slimmer zijn als ik daarvoor niet naar de lamp hoef te lopen. De slimme led lampen die jullie ook verkopen kunnen zichzelf ook dimmen.

30 oktober 2019 om 00:45
Yvonne1968 Gebruiker

Als er niet zelf dimbare lampen in zitten zal je die ook niet kunnen dimmen via een slim stopcontact. De dimmer aan het snoer zal je dan moeten vervangen door een slimme dimmer (als die bestaan). Alleen dan zal je de lampen zonder de dimschakelaar kunnen dimmen. Wat je wellicht zou kunnen doen is kijken of ze bij SonOff een slimmer schakelaar hebben, en dat je die dus met de huidige schakelaars omwisselt, zodat je via hun app de lampen wel kunt dimmen, of eventueel via Alexa of Google Assistant dit spraakgestuurd kunt doen. Domme lampen zijn niet anders slim te krijgen. Anders zou je je meer in domotica in moeten lezen. ;-)

28 oktober 2019 om 08:39
guinnessio Gebruiker

Goede morgen,

Kan ik 2 of meerdere ledstrips aan elkaar koppelen?

Het idee is om deze aan de bovenkant van de de 4 mouren van de garage te monteren, hebben ze genoeg lichtopbrengst om de hele ruimte te verlichten, of moet ik het echt zien als sfeerverlichting?

28 oktober 2019 om 09:15

Jazeker, er zit al een koppelstukje in de verpakking om LED strips met elkaar te verbinden, aan één kant doet u de stroom adapter van één van de LED strips en deze kan makkelijke meerdere (getest is 5 hier) voorzien van stroom en de felheid blijft optimaal. De verlichting kan feller of minder fel gezet worden dus zowel als sfeer verlichting als ook als echte verlichting te gebruiken. Tevens is de LED strip IP65 gekeurd en daardoor ook buiten te gebruiken in alle weersomstandigheden.

28 oktober 2019 om 09:34
cumme Gebruiker

Hebben die smart plug penaarde of randaarde? Staat er niet bij de specificaties.

28 oktober 2019 om 09:37

Goedemorgen, op de onderkant zit een gat voor aansluiting op penaarde, aan de bovenkant zit echter alleen randaarde en geen pen.

28 oktober 2019 om 09:50
TheCasa Gebruiker

Goedemorgen, ik zie dat de prijs van de lampen EUR 5 omhoog is gegaan t.o.v. de vorige aanbiedingen! Zijn het nog steeds dezelfde lampen?

28 oktober 2019 om 09:51

Goedemorgen, de aanbieding is identiek aan de vorige 24,95 voor 2 lampen, goedkoper gaat u ze echt niet vinden;) ze zijn identiek qua modellen ja.

28 oktober 2019 om 10:14
TheCasa Gebruiker

Volgens mijn bestelgeschiedenis heb ik voor mijn bestellingen op 6 juni en 18 juli EUR 19,95 betaald per set van twee lampen. Dus nee. Als het de bedoeling is dat de aanbieding identiek had moeten zijn, moet er toch echt nog EUR 5 af! ;)

Voor de ledstrip heb ik wel ook EUR 29,95 betaald.

28 oktober 2019 om 11:19

dat klopt u heeft gelijk, ik dacht dat u refereerde naar de vorige. Uw aankopen zaten daar nog voor. De prijs van de lampen sets in deze deal deze week zijn echt de scherpste die aangeboden kunnen worden.

30 oktober 2019 om 14:44
rmvaneerden Gebruiker

dus wel: https://www.50five.nl/woox-r5076-e14-smart-led-bulb.html

vanaf €20 gratis verzending dus bij 2 lampen van €14,95 per stuk zijn deze door de verzendkosten bij iBood toch nog €1,= goedkoper..

28 oktober 2019 om 11:19
Andree Gebruiker

ik wil nog even opmerken dat nog altijd 1 van de 2 camera’s (ronde) niet in Google Home verschijnt.

In de Tuya enz. app werken beide zoals het hoort.

Er was email contact tot er een beurs kwam, daarna stilte …

28 oktober 2019 om 11:26

Goedemorgen André, uw laatste mail was van 4-9, toen was er een kleine bug in uw camera met de Google koppeling en stond inderdaad IFA voor de deur, enkele dagen nadien is er al een nieuwe firmware update gekomen voor alle R4024 cameras, u krijgt hiervan een melding in uw app dat er nieuwe software is/was heeft u die niet gezien? Google koppeling werkt subliem :) laat het ons maar weten, mijn collega heeft u zojuist nog een email gestuurd;)

28 oktober 2019 om 12:23
Andree Gebruiker

ik zag het, de nieuwe firmware (ik heb al langer 2.7.2) lost het bij mij niet op.

28 oktober 2019 om 12:16
TheCasa Gebruiker

Thuis heb ik inmiddels aardig wat lampen van Woox aangesloten en ze bevallen me zeer goed. Gebruiksgemak met Google Home is hoog. Ook i.c.m. met spraakopdrachten werkt heel het heel goed. Daarnaast kan je ook gewoon de Woox app (of een andere Tuya app) gebruiken. Soms doe ik dat omdat ik met Google Home tegen een kleine beperking aanloop: schakelen tussen kleur en wit kan niet in de Google Home app.

Heb je daar eenmaal een kleur dan kun je niet meer naar wit. Als je van kleur naar wit wilt, luistert Google wel als je dat vraagt, maar je kunt dan niet meer terug naar de oude kleur. Met de app van Woox kan dat wel. Het is dus een beperking van Google, niet van Woox! Hopelijk breidt Google de functionaliteiten nog uit. Overigens gebruik ik Google altijd wel gewoon om de lampen aan en uit te zetten met mijn stem. Het komt niet zo vaak voor dat ik van kleur naar wit wil.

30 oktober 2019 om 13:34
TheCasa Gebruiker

Ben er nu achter dat je naar Google wel de gewenste kleur kan roepen. Schakelen kan dus met stem: hey Google maak lamp x wit en hey Google maak lamp x chocolate.

30 oktober 2019 om 14:49
rmvaneerden Gebruiker

ik hoef alleen maar ‘ok Google lampen wit’ te zeggen en ze veranderen gewoon terug naar wit.. ik gebruik alleen de SmartLife app voor alle slimmigheid in mijn huis en heb die gekoppeld aan Google Home

30 oktober 2019 om 14:49
rmvaneerden Gebruiker

ik was te snel.. ik zie dat je er al achter bent :D

28 oktober 2019 om 13:00
joostjdejonge Gebruiker

Hoeveel ledjes per meter zitten er op de ledstrip?

28 oktober 2019 om 13:12

30, de LED strip is type SMD 5050, 12V.

28 oktober 2019 om 13:18
TheCasa Gebruiker

In de app kun je op basis van bepaalde voorwaarden acties laten uitvoeren. Bijvoorbeeld lamp automatisch aan na zonsondergang. Ook kan ingesteld worden dat eerst aan meerdere voorwaarden moet worden voldaan voordat de actie wordt uitgevoerd. Voorwaarden kunnen te maken hebben met temperatuur, windsnelheid, zonsopkomst/-ondergang en nog een paar zaken.

Het zou mooi zijn als ook voorwaarden op basis van de locatie van het toestel waarop de app geïnstalleerd is, beschikbaar zouden komen. Dan zou je kunnen combineren: bijvoorbeeld zon is ondergegaan èn apparaat bevindt zich op de thuislocatie.

Ik weet dat je met IFTTT wel voorwaarden kunt instellen o.b.v. locatie, maar met IFTTT kun je geen meerdere voorwaarden combineren. Althans, dat is mij niet gelukt.

Weet je of er toch een manier is om meerdere voorwaarden te kunnen combineren? Met Apple home kit weet ik dat dit wel mogelijk is, maar ja, dat heb ik niet.

28 oktober 2019 om 16:23

Voorheen was het zo dat u onder het kopje “automatisering” in de Woox Home app één voorwaarde instelde gekoppeld aan één actie. Na de laatste Woox Home app updates is het mogelijk om meerdere voorwaarden aan één actie te koppelen ook is zonsondergang of opgang in te stellen en koppelt dit automatisch met de tijd van de locatie. U kunt ons hier altijd over bellen (076-7114805) of mailen: support@wooxhome.com om meer inzicht in te krijgen.

28 oktober 2019 om 17:01
TheCasa Gebruiker

Het klopt inderdaad dat je meerdere voorwaarden kunt instellen. Dat schrijf ik in de eerste alinea ook. Maar in de app kunnen geen voorwaarden op basis van de locatie worden gekozen (dus alleen temperatuur, windsnelheid, zonopgang, etc.).

Dat kan wel met IFTTT, maar daar kun je juist weer niet met meerdere voorwaarden per actie werken. Ik zal inderdaad eens bellen.

30 oktober 2019 om 16:24
rmvaneerden Gebruiker

met SmartLife app kan dit allemaal gewoon, zit geo ondersteuning in en ook het instellen van meerdere voorwaarden is mogelijk.. je kan ook 1 voorwaarde doen (locatie thuis) en dan een tijdvak (validatietijdsegment) instellen (zonsondergang >> zonsopkomst)

30 oktober 2019 om 16:27
rmvaneerden Gebruiker

geo ondersteuning is wel in beta fase nog

28 oktober 2019 om 15:56
Usatraveller Gebruiker

Een widget lijkt me handig. Heb Android 9 en vind een Woox Home widget waarbij ik de melding krijg “sneltoetsbesturing scene” en Geen scenario beschikbaar. Is dit de widget?

28 oktober 2019 om 16:20

Ja dit is de widget inderdaad van Woox Home. Het scenario kunt u zelf instellen.

28 oktober 2019 om 17:19
Usatraveller Gebruiker

En het scenario stel je in door op “Geen scenario beschikbaar te klikken”? Dan is de widget alleen een snelkoppeling, maar staat niet steeds open.

28 oktober 2019 om 18:58

Als u een actief scenario heeft in de Woox Home app komt deze hier naar voren.

30 oktober 2019 om 13:40
TheCasa Gebruiker

De widget is wel wat lelijk. Nu heb je een grote widget met een dikke bovenbalk en eronder alle scenario’s die je hebt ingesteld in de app. Liever gewoon een widget van 1×1 waarbij je het gewenste scenario kunt kiezen per widget en er meerdere kunt plaatsen. Nog beter als je per widget meerdere scenario’s kunt kiezen en de grootte flexibel is.

28 oktober 2019 om 19:16
quangton Gebruiker

Kan ik alleen een buiten camera bestellen? Binnen camera heb ik al

28 oktober 2019 om 19:19

Het is een aktie pakket, eigenlijk krijgt u de binnen camera er gratis bij want de buitencamera kost standaard al de prijs die hier voor twee gevraagd word, win-win situatie ;)

28 oktober 2019 om 19:20

En een extra binnen camera is nooit weg, kan gewoon in de app erbij naast die andere die u al heeft.

28 oktober 2019 om 19:54
quangton Gebruiker

Als je camera buiten hangt en het is afneembaar. Dan denk ik dat die diefstal gevoelig is. Die kan toch iedereen zo eraf halen en mee nemen? Tenzij je heel hoog aan de muur hangt

28 oktober 2019 om 20:04

Nee, er zit een vertraging bij die het niet zo makkelijk maakt hem mee te kunnen nemen. Men moet hem haast afbreken om hem snel mee te kunnen nemen en dan heb jij diegene allang op video staan.

29 oktober 2019 om 06:34
poesjenel Gebruiker

Op de foto van de stekkerdoos staan de stopcontacten afgebeeld met een pinaarde wat in België meer gebruikelijk is maar uit de beschrijving begrijp ik dat de stekkerdoos stopcontacten heeft met randaarde. Kan U dat even toelichten? Pinaarde of randaarde?

29 oktober 2019 om 07:28

Goedemorgen, de losse stekkerdoos type R4027 word enkel op de Belgische ibood aangeboden omdat deze penaarde heeft, dit is dus het Frans-Belgische model stekkerdoos daar kunt u zeker van zijn.

29 oktober 2019 om 08:51
jansen311 Gebruiker

beste expert,
is het mogelijk om een lamp waar 4 lichtpunten in zit en 1 stroom toevoer om die te bedienen via de app.
moet ik ze dan apart instellen of kan je ze alle 4 tegelijk in de app besturen

29 oktober 2019 om 09:03

Ja dat is zeker mogelijk en u kunt alle Woox producten in de Woox Home app koppelen en bedienen in een overzichtelijk scherm. Tevens kunt u 4 lampen in 1 groep zetten en deze alle 4 tegelijk hetzelfde laten doen.

29 oktober 2019 om 13:29
hapsnurk Gebruiker

Hallo,

Hoeveel GU10 spots zijn er totaal met elkaar de verbinden als 1 groep?

29 oktober 2019 om 09:01
mister_metal_god Gebruiker

Geen smart plugs voor de Belgische markt. Jammer

29 oktober 2019 om 09:05

De slimme stekkers hebben aan de onderzijde wel het penaarde gat. Aan de bovenzijde enkel randaarde.

29 oktober 2019 om 09:14
gerardh Gebruiker

Welke indoor camera wordt geleverd(typenummer)?

29 oktober 2019 om 09:38

In de bundels zitten het type R4024. De losse camera is type R4071.

29 oktober 2019 om 09:47
gerardh Gebruiker

Wat is het verschil?

Is de 4071 een ouder type?

29 oktober 2019 om 09:53

De R4071 is een iets nieuwer model. Het verschil is puur het ontwerp, deze heeft een vaste steel met kogel mechanisme om hem te draaien, de R4024 heeft een flexibele steel die u kunt buigen om hem te draaien. De techniek intern is bij beiden hetzelfde.

29 oktober 2019 om 09:16
T123T Gebruiker

Vraagje:

Hebben deze lampen ook een stand met normaal licht? (Geel)

29 oktober 2019 om 09:39

Ja, u kunt alle lampen ook in wit licht helder of warm wit (geel) zetten.

29 oktober 2019 om 17:46
hapsnurk Gebruiker

Hoeveel spots kan je maximaal in 1 groep tegelijk bedienen?

29 oktober 2019 om 18:33

Veel, we hebben er al eens 20 zonder problemen in één groep gezet en werkten allen zonder vertraging.

29 oktober 2019 om 20:17
hapsnurk Gebruiker

Oke ????

29 oktober 2019 om 20:18
hapsnurk Gebruiker

???? = duimpje omhoog! :-)

29 oktober 2019 om 20:57

:-)

29 oktober 2019 om 22:27
tuurvanhove Gebruiker

Zijn deze slimme stopcontacten geschikt voor de Belgische markt (penaarde) of enkel voor de Nederlandse markt (randaarde)?

29 oktober 2019 om 22:53

De slimme stekkers hebben aan de onderzijde wel het penaarde gat. Aan de bovenzijde enkel randaarde en geen penaarde.

30 oktober 2019 om 00:58
hapsnurk Gebruiker

Dag,

Ik heb 8 leds nodig maar ik kan maar 2 leds tegelijk selecteren om te kopen. Hoe los ik dit op?

30 oktober 2019 om 07:33

Goedemorgen, als ik het goed begrijp kunt u niet 4x sets van 2 lampen bestellen? @ibood moderator kunnen jullie hier naar kijken aub?

30 oktober 2019 om 10:20
willardh Gebruiker

Goedemorgen,
Kan de ibood moderator nog even reageren? Ik wil namelijk 6 sets bestellen (oftewel 8 ledlampen GU10).

30 oktober 2019 om 11:07
willardh Gebruiker

Het gaat overigens om 12 ledlampen oftewel 6 sets.

30 oktober 2019 om 13:03
hapsnurk Gebruiker

Klopt, en lukt nog steeds niet

30 oktober 2019 om 15:09

Moet nu weer werken, lukt het?

30 oktober 2019 om 15:49
willardh Gebruiker

Nee, dit lukt nog niet. Meer dan 2 sets kun je niet bestellen.

31 oktober 2019 om 15:01
pluppie Gebruiker

hier ook niet… k wil 5 sets bestellen van buitencamera’s.

31 oktober 2019 om 15:15
pluppie Gebruiker

nee nog altijd maar 2 sets buitencamera’s.

31 oktober 2019 om 19:43

Zoals zojuist vermeld op de laatste post. Er is een limitatie ingesteld van max 2 per artikel per bestelling, dit om uit te sluiten dat men ongelimiteerd de producten koopt en wederverkoopt elders daar de prijzen natuurlijk echt goedkoop zijn tov de markt- en adviesprijzen.

30 oktober 2019 om 06:48
Svenny007 Gebruiker

Bestaan er wandschakelaars die deze lampen kunnen bedienen?

30 oktober 2019 om 07:29

Goedemorgen, onze WOOX lampen kunt u sowieso in bestaande fittingen aansluiten die gekoppeld zijn met uw standaard schakelaars, de lampen stelt u in middels de WOOX Home app en u kunt er dan op verschillende manieren voor kiezen om deze te bedienen, bijvoorbeeld als uw schakelaar aan staat kunt u de lampen via de app aan of uit zetten, tijdschemas erop zetten wanneer deze aan of uit moeten gaan, scenarios instellen dat ze bijvoorbeeld met zonsopgang- ondergang moeten aan/uit gaan, welke kleur en felheid maar ook kunt u ze dan via spraakbesturing met een Google of Alexa speaker bedienen. Wilt u de schakelaar zelf bedienen handmatig kunt u de lamp ook op 1 kleur of scene instellen en deze word door de lamp onthouden zodat iedere keer dat u de lamp aan doet deze kleur of scene aangaat. Slimme wandschakelaars zijn er verder van WOOX nog niet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.