28 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Woox Smart Home

Product expert aanwezig

Woox Smart Home
Een slim huis...

...is een veilig huis. Een comfortabel huis. Een huis waar je je thuis voelt. Met de smart home-producten van Woox heb jij complete controle over je verlichting, energieverbruik en krijg je in realtime mee of er ongenode gasten zijn. Hoe heb je ooit zónder gekund?

30 oktober 2019 om 11:03
RutgerSmink Gebruiker

Kunnen de beelden van de camera’s ook op het Google Nest Hub scherm getoond worden?

30 oktober 2019 om 11:10
Official Product Expert Woox Expert Official Product Expert

Ja dat werkt

30 oktober 2019 om 12:56
Robertjan456 Gebruiker

Zitten er ook koppelstukjes voor in een hoek bij de set van de ledstrip?

30 oktober 2019 om 13:35

Niet speciaal koppelstukjes voor hoeken daar de strip op de achterzijde is voorzien van een sterke 3M band over de gehele 5 meter en men deze hiermee strak kan bevestigen, ook in hoeken.

30 oktober 2019 om 14:31
Robertjan456 Gebruiker

Kun je hier dan goede 90 graden hoeken krijgen zonder dat de strip defect raakt of vervormt? Bestaan er helemaal geen hoekjes of zijn deze niet bij de set geleverd?

Voor de goede orde: ik wil 2 sets maken in de keuken. 1 onder het blad van het eiland en 1 om de kastenwand. Zijn deze tegelijkertijd te bedienen met de app? Anders kun je niet voorkomen dat de ene helderder of net een andere tintje krijgt.

30 oktober 2019 om 15:12

De LED strip is van degelijk materiaal gemaakt wat erg buigzaam is, ook voor buiten gebruik dus u kunt hem echt heel strak buigen en kleven. Hoekjes heb ik voor dit soort LED strips nog niet gezien daar het met die 3M band zeer goed te doen is. U kunt beide strips koppelen in de app en deze onafhankelijk of samen bedienen, u maakt voor samen bediening een groep aan waarin deze twee strips zitten en bedient deze dan als 1 product samen, dus zelfde kleurinstellingen etc..

30 oktober 2019 om 22:26
Robertjan456 Gebruiker

Bedankt voor de toelichting. Heb zojuist 3 sets besteld.

30 oktober 2019 om 13:02
Fundust Gebruiker

Ik wil graag 2 sets Woox E27 lampen bestellen maar bij het bestellen en doorgaan naar het betalen krijg ik een foutmelding. Is dit een storing bij iBood of bij de bank?

30 oktober 2019 om 15:12

Is het bestellen bij u nu gelukt?

30 oktober 2019 om 13:19
Frans.H Gebruiker

Hallo ibood,

Ik wilde zojuist de lichtstrip van Woox kopen, maar de bestelling kan niet worden verwerkt. Ik heb de pagina meerdere malen vernieuwd en hebt het op verscchillende apparaten geprobeerd. Kan dit worden opgelost?

30 oktober 2019 om 15:13

En bij u? Is de bestelling nu wel succesvol?

30 oktober 2019 om 13:43

Ibood is bezig het “bestel” probleem op te lossen, zal spoedig hier een update komen dus blijf aub even hangen samen met ons :-)

30 oktober 2019 om 14:26
Fundust Gebruiker

Na een aantal maal proberen denk ik dat ik wel de bestelling heb kunnen doen, het geld is van mijn rekening maar in het overzicht met mijn bestellingen zie ik het er niet bij staan. Kan iemand mij bevestigen dat de bestelling goed geplaatst is?

30 oktober 2019 om 15:04
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Fundust,

Staat hij inmiddels tussen je bestellingen?

31 oktober 2019 om 10:05
quinnNL Gebruiker

Ivm met de power plugs, (de kit van 4 stuks), kun je daar ook het stroomverbruik mee bekijken in de app? van de filmpjes die ik gezien heb op youtube gaat dat niet.

31 oktober 2019 om 10:20

Dat klopt, ze hebben geen stroomverbruik meter.

31 oktober 2019 om 17:54
pluppie Gebruiker

Beste iBOOD ik kan nog altijd maar 2 buiten camera,s tegelijk bestellen. Wordt dit nog veranderd?

31 oktober 2019 om 19:40

Gister klaagde hier ook iemand over en hebben wij dit op de achtergrond uitgezocht met de ibood moderators,  er zit een limitatie op het te bestellen aantal per bestelling, 2 is de max per artikel/bundel, dit puur om te voorkomen dat iemand ongelimiteerd de producten besteld om te wederverkopen elders.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.