29 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Netatmo Refurb

Netatmo Refurb
Slimme apparaten voor een slim huis

Weet altijd wat er zich afspeelt binnen de muren van jouw huis, zorg altijd voor een optimale levensstandaard en kom altijd thuis in een aangename omgeving. Je doet het met behulp van deze producten van Netatmo!

Official Netatmo Refurb

Alle modellen zijn uitvoerig getest en zijn niet te onderscheiden van de nieuwstaat. Dit alles is gecertificeerd door Netatmo en daarom biedt Netatmo 2 jaar garantie op de producten.

29 oktober 2019 om 00:38
BertusP Gebruiker

Thermos staat wel met Google en weerstation niet?.raar

29 oktober 2019 om 07:26
thesteef Gebruiker

Wat is er precies “refurbished” aan? Waar worden de exemplaren voor gebruikt voordat ze met korting als refurbished worden aangeboden?

29 oktober 2019 om 08:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen thesteef,

Het kunnen geretourneerde producten zijn of showmodellen. Ze zijn wel geheel nagekeken en waar nodig zijn er onderdelen vervangen en daardoor niet van nieuw te onderscheiden. Je krijgt daarom ook gewoon 2 jaar garantie.

29 oktober 2019 om 09:17
jeroenelfferich Gebruiker

Welke versie van het weerstation is het? Alleen de laatste (v3) is te upgraden naar HomeKit namelijk.

29 oktober 2019 om 10:46
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Jeroen,

Ik ga even checken of de expert nog komt en anders zet ik de vraag door.

29 oktober 2019 om 12:33
josdavids Gebruiker

Geld datzelfde ook voor de camera?

29 oktober 2019 om 12:57
Zenge Gebruiker

Camera is altijd al HomeKit-proof geweest.

29 oktober 2019 om 16:07
gjwestera Gebruiker

Hallo Jelle, is er al duidelijkheid over welke versie het is van het weerstation? dit ivm de uprade mogelijkheid naar homekit?

30 oktober 2019 om 08:16
Moderator Jelle Moderator

Helaas heb ik nog geen antwoord gehad op deze vraag. Ik zal hem vandaag weer even omhoog schoppen zodat ze erachteraan gaan.

30 oktober 2019 om 16:17
just_ferry Gebruiker

Ik wacht ook met smart op het antwoord, met homekit wel interessant

30 oktober 2019 om 22:03
fgeer Gebruiker

Versie?

29 oktober 2019 om 09:43
aronito Gebruiker

Wordt bij de slimme thermostaat ook de sierplaat meegeleverd (uiterst rechts op de foto). Dit om oude gaten af te dekken van de vorige thermostaat. Die zie ik niet in de lijst staan.

29 oktober 2019 om 16:04
sjoerdvangurp Gebruiker

Zou de link naar het forum van gisteren hier misschien gedeeld kunnen worden? Daar werd zinvolle info over de thermostaat uitgewisseld die ik nog eens zou willen doornemen.

29 oktober 2019 om 16:06
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag sjoerdvangurp,

Klik hier voor het forum van gisteren.

29 oktober 2019 om 16:30
Zenge Gebruiker

In de tekst staat duidelijk: “het weerstation is compatibel met Siri van Homekit”. Ik heb hier een PrintScreen van gemaakt. Deze toezegging i.c.m. 2 jaar garantie is voor mij genoeg reden om te bestellen. Nu mijn oude V2 nog verkopen…

29 oktober 2019 om 16:46
Gilsvanm Gebruiker

Is hij ook met Google Home te gebruiken?

29 oktober 2019 om 17:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Gilsvanm,

Over welke deal gaat je vraag?

29 oktober 2019 om 20:24
sjoerdvangurp Gebruiker

Leert de thermostaat nu ook van het weerstation? Ik dacht dit gelezen te hebben maar kan het niet meer vinden.

30 oktober 2019 om 07:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen sjoerdvangurp,

Ja dat doet hij inderdaad, niet alleen van de unit bij jou in huis maar zeker van ook alle units in de ongeving, bv als het gaat om temperatuurs veranderingen.
In de apple homekit omgeving kan je ook scenario’s creeeren met beide.

30 oktober 2019 om 13:28
sjoerdvangurp Gebruiker

Dank voor het navragen!

31 oktober 2019 om 16:31
Michaelv1984 Gebruiker

Op welke manier leert de thermostaat van het weerstation dan?

Want bied het heel veel voordeel om bij een slimme thermostaat ook gelijk een weerstation te kopen?

31 oktober 2019 om 19:56
sjoerdvangurp Gebruiker

Hij leert hoe lang hij erover doet onder bepaalde omstandigheden om tot de gewenste temperatuur te komen. Hierbij combineert hij de info van de buiten en binnenmodule van het weerstation.

Ik heb ze beide besteld, maar verwacht het weerstation niet zomaar terug te verdienen aan bezuiniging. Meer leuk om te hebben nu er een mooie deal is :)

30 oktober 2019 om 22:03
fgeer Gebruiker

Welke versie is dit nu?

31 oktober 2019 om 00:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond fgeer,

Hier hebben we helaas nog geen antwoord op gekregen. Zodra we het weten plaatsen we het hier meteen.

30 oktober 2019 om 22:11
bravest Gebruiker

Vandaag o.a een Netatmo Welcome besteld en afgerekend Als ik nu een Netatmo Presence wil bestellen, hoe kan ik dan de dubbele verzendkosten voorkomen?

30 oktober 2019 om 23:04
Zenge Gebruiker

Bestelling annuleren en beide opnieuw bestellen. Even wachten op je centen retour, maar de besparing aan verzendkosten leveren je meer op dan rente op de bank.

30 oktober 2019 om 23:56
Moderator Paul Moderator

Het bedrag van de geannuleerde bestelling zal binnen enkele werkdagen weer op je rekening staan, dat gaat vrij vlot.

31 oktober 2019 om 19:08
bravest Gebruiker

Dank!

31 oktober 2019 om 08:02
baronnetje Gebruiker

Is het nu zo moeilijk aan te geven welke versie het betreft.

31 oktober 2019 om 16:28
Michaelv1984 Gebruiker

Over de Netatmo slimme thermostaat. Als ik hier ook slimme radiatorknoppen bij koop, dan is elke radiator/kamer dus apart verwarmbaar. Maar op de benedenverdieping heb ik vloerverwarming, dus als bijvoorbeeld de badkamer verwarmt door de slimme radiatorknop dan verwarmt mijn vloerverwarming ook mee toch?

31 oktober 2019 om 16:35
Michaelv1984 Gebruiker

De Netatmo slimme thermostaat is niet OpenTherm, maar ik heb nu wel een modulerende thermostaat (honeywell). Kan dat dan en maakt dat erg veel uit dat de netatmo thermostaat niet OpenTherm is?

31 oktober 2019 om 20:02
Zenge Gebruiker

Elk modulerend of opentherm-systeem kan ook ‘aan-uit’-verwarmen. Andersom is dat niet altijd het geval. Of het erg veel uit maakt (in energieverbruik) durf ik niet te zeggen.

31 oktober 2019 om 20:05
sjoerdvangurp Gebruiker

In principe heeft iedere ketel ook aan-uit schakeling en je kunt deze dan ook gebruiken. Via deze link:  https://check.netatmo.com/ kun je  de compatibiliteit  met jouw ketel controleren.

Aan-uit ipv opentherm is net iets minder optimaal. Netatmo claimt echter middels  de software een goed alternatief voor te hebben die zo goed als gelijk is.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.