19 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Woox Smart Home

Product expert aanwezig

Woox Smart Home
Een slim huis...

...is een veilig huis. Een comfortabel huis. Een huis waar je je thuis voelt waar je vrolijk tijdens een spelletje Scrabble de Scrabbleletters op tafel legt. Met de smart home-producten van Woox heb jij complete controle over je verlichting, energieverbruik en krijg je in realtime mee of er ongenode gasten zijn. Hoe heb je ooit zónder gekund?

Kent iemand trouwens nog een leuk Nederlands woord voor Domotica?

19 februari 2020 om 00:01
Official Product Expert Woox Expert Official Product Expert

Hallo allemaal en welkom bij deze WOOX deal op iBOOD.com. U vindt hier een selectie van scherp geprijsde artikelen waarmee u uw huis slimmer, energiezuiniger en/of veiliger kunt maken. De WOOX producten werken op uw WiFi netwerk en u heeft geen extra hub of abonnement nodig voor gebruik, simpel in gebruik. Heeft u een vraag over de aangeboden producten of over WOOX in het algemeen, plaats deze hier en wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden.

Beantwoorden

19 februari 2020 om 06:53
Svenny007 Gebruiker

Bestaan er schakelaars/drukknoppen om deze lampen te bedienen ?

Beantwoorden

19 februari 2020 om 07:19

Goedemorgen, midden april komen wij naast meerdere andere producten met een wandschakelaar voor o.a. de lampen.

Beantwoorden

19 februari 2020 om 08:23
BertusP Gebruiker

Tijdje geleden hier wat Smart lampen gekocht. Werkt fantastischmey Google home!!

Beantwoorden

19 februari 2020 om 09:35

Goedemorgen BertusP,  bedankt voor uw reactie.

Beantwoorden

19 februari 2020 om 11:03
chelsey3004 Gebruiker

Bertus p …Dus gewoon de lampen indraaien en dan kan je via de google home….aan en uit zetten? Zonder een slimme stekker?

Mvg

Beantwoorden

19 februari 2020 om 11:59

U draait de WOOX lampen in de fitting, koppelt deze met de WOOX Home app op uw telefoon en geeft WOOX in als skill in de Google Home app en Google Home zal de benaming en instellingen van WOOX overnemen.

Beantwoorden

19 februari 2020 om 12:06

De lampen hebben geen slimme stekker nodig, deze werken op zichzelf.

Beantwoorden

19 februari 2020 om 10:39
Roco54 Gebruiker

Aantal smart plugs gekocht. Werkt fantastisch. Weg met die afschuwelijke tijdschakelaars. Alles met de app vanuit de luie stoel of vanaf vakantieadres te regelen.

Beantwoorden

19 februari 2020 om 12:07

Bedankt voor uw reactie!

Beantwoorden

20 februari 2020 om 03:27
boanvdv Gebruiker

Voor €25 minder elders gezien en kort geleden gekocht. Hoezo een aanbieding?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 07:12

Per 4 voor €25 minder? Zonder binnenwerk wellicht ;)

Beantwoorden

19 februari 2020 om 11:10
chelsey3004 Gebruiker

Heb ik de smart plus nodig…om de lampen aan en uit te doen als ik met google nest mini werk…en vraag om uit of aan te doen?

Mvg

Beantwoorden

19 februari 2020 om 12:09

Goedendag, de slimme lampen van WOOX kunt u rechtstreeks aan of uit zetten met uw Google Nest Mini speaker, hier is geen slimme stekker voor nodig.

Met de slimme stekker kunt u ieder apparaat inpluggen en bedienen op afstand of met uw spraakbesturing koppelen.  Heeft u bijvoorbeeld een waterkoker, schemerlamp met bestaande lamp, een radio etc.. die u op afstand wil bedienen dan kunt u daar een slimme stekker tussen doen.

Beantwoorden

19 februari 2020 om 12:18
kniesten Gebruiker

Hallo,

Zijn de schakelaars gebaseerd op de esp8266 en zo ja te flashen met bijvoorbeeld tasmota?

Vervallen van garantie is verder geen probleem dan.

Beantwoorden

19 februari 2020 om 12:45

Goedendag, dat klopt de chip is de esp8266 en u kunt hem flashen met Tasmota.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:45
Bretske Gebruiker

Vervolgvraag hierop: zou het mogelijk zijn het connectieschema van de ESP-module zoals jullie die geïmplementeerd hebben te krijgen? Waarschijnlijk niet maar dit zou zeer handig zijn voor configuratie van Tasmota.. Het schema van de plugs en de power strip is bekend, dat van een deel van de lampen nog niet

Bedankt!

Beantwoorden

20 februari 2020 om 11:33

We kunnen het altijd proberen :) stuur ons even een mailtje op: support@wooxhome.eu

Beantwoorden

20 februari 2020 om 23:43
Bretske Gebruiker

Bedankt voor uw antwoord. Ik heb een mail gestuurd

Beantwoorden

19 februari 2020 om 22:23
vanic Gebruiker

dus de plugs zijn  NL modellen  zonder aardingpin die we kennen op de Belgische  stopcontacten

Beantwoorden

20 februari 2020 om 00:17

Goedendag, de smart plugs hebben aan de onderkant wel het gat voor de penaarde waardoor hij ook in een Belgisch/Frans stopcontact past, let wel dat de bovenzijde geen penaarde pen heeft,  alleen randaarde.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 00:29
Giveup Gebruiker

@expert: power monitoring aanwezig op de plugs?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 00:37

Goedendag, nee op deze plugs zit geen power monitoring.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 05:39
steekmug Gebruiker

Kan ik met de wooox smart plug ook dimbare filament lampen dimmen via de app? Dus gewone niet-slimme lampen dimmen of kun je die er alleen mee aan en uit schakelen? Zo niet, weet iemand met welke slimme stekker icm app, dat wél kan? Dank.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 07:09

Goedemorgen, met de smart plug kunt u geen lampen dimmen. U kunt deze uit of aan zetten en tijdsschemas instellen wanneer de stekker aan of uit moet gaan en u kunt de smart plug koppelen aan Google Assistent of Amazon Alexa spraakbesturing.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:22
erikloeffen1 Gebruiker

Mooie aanbiedingen. Drie vragen:

1. Gaan de schakelaars die middel april komen ook werken voor de smart plugs (zodat ik een stekker die achter een kast zit ‘aan’ kan zetten)?

2. Komt er Apple Homekit ondersteuning?

3. Zijn deze producten te koppelen aan Philips Hue base en aan Athom Homey base?

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:54

Goedemorgen, bedankt voor uw vragen, hierbij de antwoorden;

1. Ja de wandschakelaar welke in april komt is te gebruiken als aansturing voor alle Woox artikelen.

2. Woox draait op het Tuya platform, Tuya is al een poos in gesprek met Apple maar voorlopig is daar weinig vooruitgang.

3. Ja middels de IFTTT app en ondersteuning kunt u de WOOX producten koppelen met Hue en Homey.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:25
kuve Gebruiker

Hallo woox….graag snel een rolluiksturing wifi relais op de markt brengen of ik ben genoodzaakt over te schakelen naar een ander merk!!!

Beantwoorden

20 februari 2020 om 09:55

Goedemorgen, ik zal dit doorgeven aan ons ontwikkelingsteam.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 10:07
pietdewildt Gebruiker

Goede morgen. Werkt de smartplug direct op de router, of heb ik een aparte hub nidig, zoals bijvoorbeeld homewizard. Dank voor uw antwoord.

Beantwoorden

20 februari 2020 om 10:30

Goedemorgen, alle Woox producten werken direct op uw WiFi router u heeft geen hub of gateway nodig, het is heel simpel te installeren.

Beantwoorden

21 februari 2020 om 09:56
lisi Gebruiker

Pas op met die woox camera :

ik heb er 3

bij 1 ging de update goed : die werkt ook met de google hub scherm etc

overige 2 kreeg ik een error bij update, echter staat hij wel op de nieuwste firmware (zegt de app) hierdoor geen update mogelijk, ECHTER werken deze beide met geen mogelijkheid met de google hub.

ben al weken in contact met WOOX, maar ze kunnen niks, de firmware kan niet terug gezet worden ( en dan opnieuw update)

update kan niet gepusht worden. Ik zit nu met 2 camera’s welke niet kunnen wat ze zouden moeten kunnen en waar ik ze voor heb aangeschaft.

het zou nu liggen bij een speciaal team van WOOX, maar deze mogen gezien de virus issues in china de komende maanden niet naar kantoor. (begrijpelijk) dus ik wacht het af, en wie weet werken ze ooit nog zoals moet..

Beantwoorden

21 februari 2020 om 12:58

Beste lisi, ik heb even gekeken in ons support systeem en heb uw case al snel gevonden aangezien u als enige problemen heeft/had met die firmware en de camera’s. Volgens mijn gegevens zou u mijn collega Bart nog iets laten weten na een mogelijke reset? Hij zal u nogmaals vragen vandaag hierna. Weet dat u ten alle tijden 2 jaar garantie heeft op de Woox artikelen en als iets niet goed werkt (wat het 99,99% van de producten wel doet) dat wij dan altijd de producten om kunnen wisselen en u verdere ondersteuning hier in Nederland bieden.

Beantwoorden

21 februari 2020 om 13:26
lisi Gebruiker

Bedankt voor je reactie !

ik heb gereageerd op de mail van Bart.

Beantwoorden

22 februari 2020 om 12:19
Andree Gebruiker

Ik heb dit probleem ook, eveneens niet kunnen oplossen via de email waar Woox zegt resetten en opnieuw toevoegen.

Bij mij ging de update zonder foutmelding en het blijkt dat alleen de koppeling met Google fout gaat.

Zelfs een nieuw Google en Tuya/Woox account helpt niet, er blijft maar 1 camera koppelbaar.

De camera’s hebben de laatste firmware en werken buiten Google zoals het hoort.

Beantwoorden

22 februari 2020 om 13:02
Andree Gebruiker

https://support.google.com/googlenest/thread/11118508?hl=en

https://support.google.com/googlenest/thread/28063930?hl=en

Er lijkt iets aan de hand te zijn tussen Tuya en Google, soms helpt Tuya je door cams handmatig toe te voegen en soms proberen ze een cloud service te verkopen of je dit bij je reseller te laten kopen.

Heel apart dat een linkje met Google geld zou moeten kosten …

Beantwoorden

22 februari 2020 om 13:18
BartvanWOOX Gebruiker

Hallo Andree, ik reageer even zo op uw berichten want er lijkt iets mis te zijn met de inlog link van onze Expert account hier op het forum.

Heeft u de camera’s verschillende namen gegeven in de Woox Home app? Of zijn deze identiek? Indien deze gelijk zijn zal Google er maar eentje zien, de 2e of 3e cam moet een andere naam hebben wil uw Google account deze herkennen en in de Google Home app zien, de naam veranderd u in de WOOX Home app bij het apparaat zelf op de instellingen (bolletjes) te drukken. Na wijziging kan het tot een uur duren voordat Google Home de instellingen overneemt en de overige camera’s laat zien.

Beantwoorden

22 februari 2020 om 13:21
BartvanWOOX Gebruiker

Overigens is er niets aan de hand tussen Google en Tuya/Woox, die verbinding werkt gewoon. Vwb cloudopslag, sommige gebruikers vinden het fijn om beelden op te slaan in de cloud, daarvoor worden er bij bepaalde camera producten cloud opslag aangeboden.

Beantwoorden

22 februari 2020 om 17:10
Andree Gebruiker

Ik heb de namen veranderd, de reeds bekende camera naam ziet Google vrijwel direct na sync devices.

De andere camera’s blijven afwezig.

Overigens heb ik dit al eerder geprobeerd in overleg met Woox.

Beantwoorden

22 februari 2020 om 17:31
BartvanWOOX Gebruiker

Hoi Andree, ok, dat die “oude” direct toont is niet gek want die herkent Google al een tijd. De andere kan even duren voordat Google deze oppakt, mocht dit niet gebeuren stuur ons dan aub een bericht op support@wooxhome.eu want dan wisselen wij die camera’s gewoon om, geen probleem. Het moet gewoon werken bij u en daar gaan we voor zorgen.

Beantwoorden

22 februari 2020 om 15:09
moeizaam Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

22 februari 2020 om 16:06
moeizaam Gebruiker

da’s flauw Niek

maar hier dan €13,32 ps ( gratis verzending) bij bv de BCC

https://www.bcc.nl/smart-home/home-automation/slimme-stopcontacten/woox-stekker-smart-plug-r5024-3-pack/268397?channable=e39403.MDAwMDAwMDAwMDAwMjY4Mzk3&gclid=EAIaIQobChMIj5igpKjl5wIVicx3Ch0IGQ1WEAUYASABEgKBi_D_BwE

Bij jullie €56:4= 14 ps

Dus een echte aanbieding zou leuk zijn

Grts

Beantwoorden

22 februari 2020 om 15:29
lexbergers Gebruiker

Ik heb mijn router op 5 ghz ingesteld, werkt deze producten dan ook?

Beantwoorden

22 februari 2020 om 15:38
BartvanWOOX Gebruiker

Goedemiddag, u dient de producten te koppelen op een 2.4GHz signaal, u kunt hiervoor op uw router bijvoorbeeld een gastnetwerk voor instellen. Mocht u vragen hebben hoe u het het beste kunt inrichten op uw router kunt u ons mailen op; support@wooxhome.eu of bellen van maandag tm vrijdag tussen 8.30 en 17.00 op 076-7114805

Beantwoorden

24 februari 2020 om 09:27
Moderator Jim Moderator

Hi Lex,

Als het goed is kan je met het antwoord van Bart opweg! Zou je verdere support nodig hebben, dan horen we het graag!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.