13 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Philips Ambilight | 55" Android TV | 4K UHD | 55PUS8204/12

Ook verkrijgbaar in Incl. Philips Soundbar

Philips Ambilight | 55" Android TV | 4K UHD | 55PUS8204/12 Philips Ambilight | 55" Android TV | Philips Soundbar

We hebben een primeurtje te pakken met deze Philips parel! Klik snel door om te zien waarmee je ons en jezelf mag feliciteren. 

13 juli 2020 om 00:14
Rb2Br Gebruiker

Een vraagje voor de TV techneuten ;-).

Dit toestel de moeite/geld waard? Ben al even aan het kijken naar de 55OLED804, welke wel een pak duurder is. Een duidelijk verschil merkbaar? En ja wil philips voor de ambilight in samenwerking met wat hue lampen :-D.

Kijken veel uitgesteld tv, netflix en af en toe gaming (battlefield en cod).

Dit lijkt me wel een koopje maar het moet ook nog goed zijn…

Beantwoorden

13 juli 2020 om 00:24
Yvonne1968 Gebruiker

Ik heb deze bij een vorige deal gekocht en ben er dik tevreden over, zeker voor deze prijs. Enige minpuntje is dat niet alles van de Playstore geïnstalleerd kan worden. De app moet namelijk Android TV ondersteunen.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 04:35
rmvaneerden Gebruiker

het verschil met OLED ga je wel zien, OLED is duidelijk beter qua zwartwaarde dan alle niet-OLED technieken maar zoals je zelf al aan geeft, ook een pak duurder.. voor deze prijs denk ik niet dat je snel een betere televisie gaat vinden, zeker niet met Dolby Vision én Dolby Atmos aan boord.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 05:28
driesvanrysselberghe Gebruiker

Ik wacht, met oog op de nieuwe playstation, op een goede tv. Helaas ben ik zelf niet de grootste techneut. Is deze tv per definitie minder geschikt om te gamen daar ze een refresh rate van 60hz heeft?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:30
HaerdenCliff Gebruiker

Die 60 hz zorgt in dit geval gewoon voor hoe rustig je oog het er naar kijken ervaart. Hoe hoger hoe beter dus kort door de bocht is een 100 hertz scherm minder vermoeiend. Voor gamen maar dat op zich dus verder weinig uit, het verschil met een goede game monitor zit vooral in de delay in miliseconden, da is de vertraging zeg maar op het signaal. Het is een beetje een punt van discussie altijd. Een goede game monitor doer 2 ms of zo en zo een tv wss eerder ergens 5 tot 15 … dat wil zeggen dat op het beeld een vertraging zit van 5 tot 15 duizenste van een seconde. Mij zou het verbazen dat je grijze blubber bovenaan zo iets opmerkt maar sommige gamers beweren van wel :-)

Beantwoorden

13 juli 2020 om 06:46
corbornebroek Gebruiker

Hoi. Ik heb net 2 week geleden de 50 inch versie gekocht maar vind hem nog wel klein. Is die nog om te ruilen met deze.? Overigens wel een super vette tv :)

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:09
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen corbornebroek,

Is de televisie die je vorige week hebt gekocht al bezorgd? Als dit nog niet zo is en je hem via jouw account nog kan annuleren, dan kan je deze in plaats daarvan bestellen. Als hij al wel bezorgd is kan je hem eventueel retourneren (dan zijn die kosten wel voor jezelf) en deze kopen.
Ruilen is bij ons op een andere manier niet mogelijk.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:35
corbornebroek Gebruiker

Hoi Lisa. Ik heb hem idd al 1 week thuis. En ben 1 week op vakantie. Wat kost het om de tv te laten retourneren. Ik bedoel de pakket bezorger zou hem theoretisch kunnen ophalen

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:36
corbornebroek Gebruiker

Edit: Nieuwe tv brengen. Oude ophalen

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:37
Kruln Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Het forum is niet bedoeld om te handelen

Beantwoorden

13 juli 2020 om 09:15
Moderator Lisa Moderator

Ik heb je vraag doorgegeven aan de klantenservice. Zij zullen per mail met jou contact opnemen over de mogelijkheden.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 13:27
corbornebroek Gebruiker

Dank je wel Lisa. Kan iemand van ibood reageren op mijn mail voor dat de televisie weer uitverkocht is?

Tnx

Cor

Beantwoorden

13 juli 2020 om 19:16
Moderator Lisa Moderator

Je zou vanmorgen al een mail moeten hebben ontvangen. Zit hij niet in je spambox?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:05
derkd Gebruiker

Kan ik deze tv aansluiten op NAS en welke videoformaten worden ondersteund, behalve mpeg 2 en 4

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:49
my396411 Gebruiker

Kodi op je TV installeren en streamen van de NAS. Werkt flawless

Beantwoorden

13 juli 2020 om 14:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er zijn verschillende apps beschikbaar om de televisie aan jouw NAS te koppelen.

De ondersteunde videoformaten zijn ons niet bekend.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 19:06
nemelex Gebruiker

Kodi of plex werken perfect op android TV.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:13
meijer.hans Gebruiker

Is deze tv geschikt voor Ziggo met een CI 1.3 module?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:16
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen meijer.hans,

Deze beschikt over een CI+ module en is daarmee ook geschikt voor Ziggo.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:48
my396411 Gebruiker

Deze tv vorige keer gekocht. Tevreden over deze TV? Zeker!! Maar sindsdien al 2 keer monteur van Ziggo over de vloer gehad. Pas nieuw modem gehad, dus dacht dat het aan de doorgifte lag. CI+ wordt herkend en vervolgens melding -dit programma is gedecodeerd-. Check CI+. Ziggo gebeld….ligt aan de bekabeling. Nee, deze is volgens de norm. Dan gaan we alles op afstand updaten. Werkte niet. OK, we sturen een monteur. In de meterkast de hele zooi vernieuwd. Weer niets. Tja, ligt aan je CI+ module. Deze Neo is verouderd en kan deze nieuwe TV niet aan. Nieuwe toegestuurd gekregen a € 1,65 p/maand. Retour gestuurd, koop deze voor € 29,= bij BOL. Nieuwe CI+ was een oplossing voor 2 dagen. Nu weer geen zenders te krijgen. Weer met Ziggo gebeld. We gaan updaten. Nee, dat gaan jullie niet doen, want dat is al gedaan. Dan moet er een monteur komen. Deze TV is gemaakt voor de Engelse markt en heeft update gehad voor Nederland. Wat ik zeg, toffe TV, maar over de CI+ ben ik er nog niet uit.

Beantwoorden

20 september 2020 om 09:05
Raytje Gebruiker

Hoe is dat nu? Sta op punt om er een CI+ module in te zetten. Heb een oude decoder met smartcard, dit kaartje moet dan in mijn componisten interface.

@moderator Welke CI+ module moet ik aanschaffen?

Alvast bedankt !

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:54
derkd Gebruiker

Hallo Lisa

In de begin tekst wordt deze tv vergeleken met de 55PUS7354 maar als ik deze opzoek krijg ik wel meer info omtrent videoformaten, opnemen via usb etc .

Netwerk via dnla is dat mogelijk ?, daar.wordt niks over gezegd alles bij elkaar zeer summiere info.

Graag nu wel antwoord.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 09:20
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen derkd,

Netwerk via dnla is inderdaad mogelijk.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:39
my396411 Gebruiker

Hier deze tv vorige keer gekocht. Android tv, dus apps installeren. De standaard mediaplayer werkt niet goed. Maar Kodi geinstalleerd en werkt nu perfect in combi met een NAS. Dus de losse mediaplayer kan de deur uit.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 09:58
hhendrix Gebruiker

Ik wacht op een mooie 55 inch OLED LG of Samsung aanbieding, hoop dat IBood daar dit jaar nog mee komt!

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:02
vaevictis Gebruiker

Ik twijfel heel erg, vanwege klachten over backlight bleeding bij deze uitvoering. Je kunt net pech hebben en een verkeerd toestel krijgen. Hoe zit het dan met de retourkosten? Want het weegt 38kg incl. verpakking.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:09
Maikel-AFCA Gebruiker

Ik ook.

Vannacht een beetje op google gezocht en ik kwam dit probleem idd veel tegen.

Vorige keer niet gekocht omdat ik niet wist of Ziggo ondersteund werd (wat gewoon bij de plaatjes stond lol)

Beantwoorden

13 juli 2020 om 14:51

Hoi vaevictis,

Ik durf geen specifieke beloftes te doen over mogelijke oplossingen bij eventuele defecten of backlight bleeding. We zoeken uiteraard graag met je mee naar een oplossing, als dat nodig blijkt te zijn. Mijn collega’s van onze klantenservice helpen je hier graag mee.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:32
Helenex Gebruiker

Welk type paneel heeft deze televisie (IPS/VA)? En welk type backlight (Direct LED, Edge, etc.)?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:59

Hoi Helenex,

Hij maakt gebruik van Direct LED.
Het paneel is ons niet met zekerheid bekend, we vermoeden echter dat dit IPS is.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 11:09
shendric9528 Gebruiker

Kan je met Android TV 9 via een browser op het internet connectie maken ?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 12:28

Hoi shendric9528,

Ik snap niet helemaal wat je precies bedoelt. Bedoel je of je kan internetten/surfen op deze televisie?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 12:34
reZet Gebruiker

Kloppen de afmetingen wel? Op de site van Philips lees ik andere maten (hoogte en breedte). https://www.philips.nl/c-p/55PUS8204_12/8200-series-4k-uhd-led-android-tv-met-driezijdig-ambilight

Graag check

Beantwoorden

13 juli 2020 om 14:46

Hoi reZet,

Onze afmetingen zijn inderdaad van een andere variant. We gaan dit aanpassen.
Dank voor je oplettendheid.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 16:46
moredruid Gebruiker

Voor de cijferliefhebbers, hier een 1:1 vergelijking van de 55PUS8204/12 en de 55PUS7354/12
https://www.displayspecifications.com/en/comparison/3a89e6141

persoonlijke noot: wie maakt er in 2020 nog schermen met een zilveren rand? :rolleyes:

Beantwoorden

13 juli 2020 om 18:43
kogeljohan Gebruiker

Grote kans op vertical banding en/of backlight bleeding. Als je dit eenmaal hebt gezien, blijf je hier op letten en verpest dit de kijkervaring. Hier is 2 maal het paneel vervangen zonder resultaat. Uiteindelijk maar omgeruild voor een oled, wat een verschil.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 20:58
Kevin777 Gebruiker

Wel jammer dat hij niet verzonden word naar belgie… via de app is dit niet eens zichtbaar.

na 5keer proberen via app  ben ik via de pc gaan zoeken en daar zie je staan… let wel op, word enkel naar een nederlands adres verzonden..

wat een zonde… dan zeggen ze enkel in nederland en belgie te verkrijgen deze actie…

Beantwoorden

13 juli 2020 om 21:18
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Dan zit je op de Nederlandse pagina van ibood. Je moet even naar de BE pagina omschakelen

Beantwoorden

13 juli 2020 om 21:42
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Kevin777,

Ik denk inderdaad dat je op de Nederlandse website is. Zou je eens in je link de nl-nl willen wijzigen naar be-nl?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 22:22
Desiree63 Gebruiker

De vergelijkbare 55pus7354 staat voor 599 bij De witgoedoutlet dus zo bijzonder is deze prijs niet

Beantwoorden

20 juli 2020 om 22:11
Arne- Gebruiker

Ik heb de tv intussen enkele dagen in gebruik. Echter krijg ik geen apparaten gekoppeld via bluetooth. Via Philips kunnen ze mij voorlopig ook niet helpen (upgraden software, herinstallatie). Heeft nog iemand dit probleem. De tv geeft steeds aan dat hij geen apparaten kan detecteren terwijl ik meerdere toestellen via bluetooth heb klaarstaan

Beantwoorden

20 juli 2020 om 23:29
Moderator Paul Moderator

Heb je al eens de bluetooth verbindingen verwijderd in het te koppelen toestel om zo met een nieuwe start opnieuw een bluetooth verbinding op te zetten?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.