5 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Red Bull FW Polo | Heren

Red Bull Polo | Heren

Ein-de-lijk! Vandaag gaan we weer beginnen. Pakt 'onze' Max meteen de eerste Grand Prix?

Specificaties

Merk: Red Bull Racing
Type: Poloshirt

• Katoen en polyester
  • Moderne klassieke polo
  • Officiële Red Bull merchandise

Kenmerken

• Honkbalkraag
  • 2-knoops drukknooppand
  • 3D opdruk teamlogo op borst
  • Subtiele Gives you Wings opdruk op zijkant
  • Ontwerp met twee contrasterende tinten
  • Reguliere pasvorm, korte mouw
  • Voorkant 100% katoen piqué
  • Achterkant: 80% katoen, 20% polyester
  • Zie binnenetiket voor wasinstructies
5 juli 2020 om 07:06
Bigpapa146 Gebruiker

3×l staat er bij op de foto, maar als ik die wil bestellen krijg ik die maat niet te zien. Vertel?????

Beantwoorden

5 juli 2020 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bigpapa146,

De maattabel geeft inderdaad tot 3xl aan, maar die maat is deze keer helaas niet beschikbaar.

Beantwoorden

5 juli 2020 om 09:17
letstalkmarcel Gebruiker

Ik heb deze polo zelf ook. Zit helaas best oncomfortabel door het randje bij de nek. Dus ik heb hem nog nooit langer dan 2 minuten aan gehad. Wel hele mooie polo van goede kwaliteit overigens.

Beantwoorden

5 juli 2020 om 09:34
Timothy. Gebruiker

Shirt zit lekker. Comfortabel ook, komt waarschijnlijk door de soort kraag die mooi om je nek valt. Zelfs gebruikt voor lange wandelingen/hardlopen wat geen geen probleem was. Kan me wel voorstellen als je overgewicht hebt en  een te kleine maat besteld, dat het niet lekker zal zitten zoals voor elk shirt/polo geldt.

Beantwoorden

5 juli 2020 om 12:44
letstalkmarcel Gebruiker

Geen overgewicht of een te kleine maat hier. Als de rand er niet op zou zitten zou het shirt prima comfort bieden, maar die zit er nou eenmaal wel op. Blijkbaar zijn er mensen die de rand wel fijn vinden, maar ik iig echt niet :)

Beantwoorden

5 juli 2020 om 09:37
Quetzal Gebruiker

Euh? Il moet betalen om reclame te mogen maken voor anderen? Dat is de wereld op zijn kop

Beantwoorden

5 juli 2020 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Quetzal,

Gelukkig is het vrijblijvend of je hem wilt kopen of niet :-)

Beantwoorden

5 juli 2020 om 12:02
futsal Gebruiker

Dan koop je dus ook nooit merkkleding, waar het logo op de kleding zichtbaar is?

Beantwoorden

5 juli 2020 om 14:19
petrov84 Gebruiker

Besteld, misschien wel zo netjes te melden dat Aston Martin straks geen naamsponsor meer is.

Beantwoorden

5 juli 2020 om 19:41
timoibood Gebruiker

Is er iets bekend over de lengte van de polo. Voor de wat langere mensen willen dit soort shirts nog wel eens erg kort uitvallen…

Beantwoorden

12 juli 2020 om 14:13
rob lezer Gebruiker

Helaas zit het shirt voor geen meter, plooien bij de boord

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.