14 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Philips PowerPro Ultimate Zakloze Stofzuiger FC9929/09

Philips PowerPro Ultimate Stofzuiger

Wat is er vervelender dan stofzuigen? Twee keer moeten stofzuigen omdat je apparaat te zwak is. 

Specificaties

Merk: Philips
Type: PowerPro Ultimate Zakloze Stofzuiger FC9929/09
Garantie: 3 jaar vanuit Philips, waarvan 2 jaar vanuit iBOOD

• Continue hoge zuigkracht
  • Geen stofzuigerzak nodig
  • Geschikt voor mensen met allergiën

Kenmerken

Performance

• Luchtsnelheid (max.):27 l/s
  • Ingangsvermogen (IEC): 650 W
  • Geluidsniveau: 74 dB
  • Onderdruk (max.): 17 kPa

Bruikbaarheid

• Actieradius: 11 m
  • Handgreep: Bovenkant en voorkant
  • Snoerlengte: 8,0 m
  • Type buis: Aluminium 2-P telescoopbuis
  • Type wielen: Rubberen
  • Buiskoppeling: SmartLock
  • Energiebeheer: Afstandsbediening

Filtering

• Stofinhoud: 2,2 l
  • Uitblaasfilter: Allergy H13-filter
  • Motorfilter: Uiterst duurzaam wasbaar filter
  • Filtratieniveau: Niveau HEPA 13 (Filtering is getest volgens de EN60312-1-2017 normering en is gelijkwaardig aan de HEPA 13 standaard)

Fysieke kenmerken

• Afmetingen van product (l x b x h): 506 x 310 x 317 millimeter
  • Productgewicht: 6,5 kg

Dit ontvang je

• 1x PowerPro Ultimate Zakloze Stofzuiger FC9929/09
  • 1x Spleetmondstuk
  • 1x 2-in-1 borstel/klein mondstuk
  • 1x Mondstuk voor harde vloeren
  • 1x Turbo-borstelmondstuk
  • 1x Afstandsbediening
  • 1x TriActiveMax-mondstuk
14 juli 2020 om 06:48
Sjorsje12 Gebruiker

Voor een stofzuiger met het lage vermogen van tegenwoordig zuigt deze redelijk goed op gladde ondergrond maar kan het ook niet redden betreft de stofzuigers uit het verleden van 1800/2000 watt. Mijn zoon heeft deze een paar maanden in bezit en is redelijk tevreden. Echte goede stofzuigers in dat lagere vermogen zijn niet meer te vinden, ook deze niet.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 07:21
barbazouk Gebruiker

Dus ondanks de (normaal) hoge aanschafprijs, is dit eigenlijk een tegenvaller, zeg jij @sjorsje12?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 07:36
bochelork Gebruiker

Wij zijn er tevreden mee.  Goede zuigkracht.  Veel accessoires. Geen dure filters. Filter kan je gewoon buiten uitkloppen. Bedienen vanaf de greep.  Hij is wel wat zwaar. Voor deze prijs is het een prima ding.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:54
A.J.W. Gebruiker

2000w is niet meer regulier verkrijgbaar. EU regelgeving. Op zich kun je met minder vermogen nog wel goed resultaat verkrijgen door actieve borstels.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 08:37
sardonis1973 Gebruiker

Heb twee gelijkaardige stofzuigers.  Wat zuigkracht betreft doen deze net hetzelfde als die van 2000 watt. Het enige nadeel tot op heden is de uitschuifbare buis. Deze gaat wel eens stuk . Eerste keer vervangen onder garantie. Tweede onlangs stuk en vervangen voor de prijs van  30,-. Stofzuigers zijn nu 4 en 3 jaar in gebruik. Ik raad ze bij deze dus aan .

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:08
reza79 Gebruiker

Wij hebben deze besteld een paar weken geleden, we zijn erg blij.

je krijgt wel in totaal 4 x Zuigmonden, is onnodig maar philips stuurt ze gewoon mee.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 10:14
MarcAmersfoort Gebruiker

Krijg je nou wel of niet bij deze aanbieding het mondstuk met LED verlichting?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 11:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Marc,

Ik vrees van niet, maar ga dit even dubbelchecken. Ik zie deze foto namelijk ook op de Philips website staan.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 13:56
barbazouk Gebruiker

Volgens mij niet. Had ik ook fijn gevonden. Maar misschien is die ergens los te bestellen?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 14:18
MarcAmersfoort Gebruiker

weet je het al Bas?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 14:31

Hi Marc,

Ik krijg het antwoord net binnen. De stofzuiger komt met een TriActiveMax mondstuk zonder LED-verlichting. We gaan de foto waarop een ander mondstuk, met LED-verlichting, wordt getoond verwijderen.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 13:24
Zelos Gebruiker

Heeft deze zwenkwielen om hem gemakkelijk door te kamer heen te trekken?

Beantwoorden

14 juli 2020 om 13:44

Hoi Zelos,

Het kleine voorwieltje is zwenkbaar, de twee grote achterwielen zijn niet zwenkbaar.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 18:30
pjay Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Dat is inderdaad wel vreemd. Ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice, zodat zij contact met jou kunnen opnemen. Om het hier on-topic te houden heb ik je bericht geknipt.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 19:17
Bosuil177 Gebruiker

Er zit een afstandsbediening bij waarvoor wordt die gebruikt

Beantwoorden

14 juli 2020 om 19:41
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Bosuil177,

Je kan er dit over vinden in de omschrijving:
“En dankzij de ergonomische handgreep met geïntegreerde afstandsbediening en krachtregeling hoef je niet te bukken om de stofzuiger aan of uit te zetten, of van zuigkrachtinstelling te wijzigen.”

Beantwoorden

14 juli 2020 om 20:40
tsh1977 Gebruiker

vorige keer heeft Ibood 6 weken mijn geld vast gehouden en deze stofzuiger niet geleverd. Heb na 4x customerservice nog geen enkel normale reactie gehad. Heb immedels mijn geld terug. Zonder een sorry bericht. Standaart excuus reply dat ze uit eindelijk toch mijn geld hebben terug gestoort… pure rotzooi die customerservice van Ibood. Dit is al de 3dr maal.

Maar de vrouw wil en zal deze stofzuiger hebben. Dus hier bij de laatste poging… de vrouw is dan de baas… Dus bij deze besteld.

Hoop echt dat Ibood niet weer 6 weken mijn geld vast houd en onzin uitkraamt van hun customerservice

Beantwoorden

15 juli 2020 om 11:37
pjay Gebruiker

Ik heb identiek hetzelfde meegemaakt. Alleen kreeg ik pas op 13/07 een bericht dat ze deze moest verloren gegaan zijn en ze deze niet meer voorradig hadden. Ik kon toen kiezen om mijn geld terug te vragen.

Op 14/07 merk je dan dat deze wel weer wordt aangeboden. Door mijn reactie hierboven die werd verwijderd heb ik vandaag 15/07 wel bericht gekregen dat ze deze alsnog kunnen versturen. Ik hoop er ook op…

Beantwoorden

21 juli 2020 om 16:54
barbazouk Gebruiker

Zijn er mensen die deze stofzuiger ook op 14 juli jl hebben besteld en nog steeds niks hebben verzonden (pakket alleen aangemeld bij DHL maar nooit daadwerkelijk verzonden). Ik hoor het graag.

Beantwoorden

27 juli 2020 om 09:28
almasoudi Gebruiker

Nog steeds geen bericht van verzending. ????????

Beantwoorden

27 juli 2020 om 09:29
almasoudi Gebruiker

Nog steeds geen bericht van verzending. ????????

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.