18 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Philips SpeedPro Snoerloze Steelstofzuiger | FC6726/01

SpeedPro Snoerloze Steelstofzuiger

Geen enkel stofje in de kamer is nog veilig als jij op pad gaat met deze draadloze kanjer van Philips!

Specificaties

Merk: Philips
Type: SpeedPro snoerloze steelstofzuiger | FC6726/01
Garantie: 2 jaar

• 180 graden mondstuk met led
  • Tot 40 min snoerloos stofzuigen
  • Inclusief handige opzetstukken

Kenmerken

• Luchtsnelheid (max.): Maximaal 800 l / min
  • Batterijtype: Li-ion
  • Batterijvoltage: 21,6 V
  • Oplaadtijd: 5  uur
  • Looptijd: 40 min
  • Gebruikstijd (turbo): 20 mi
  • Geluidsniveau: 80 dB
  • Stofinhoud: 0,4 L
  • Motorfilter: Wasbaar filter
  • Gewicht: 2,48 kg

Dit ontvang je

• 1x SpeedPro snoerloze steelstofzuiger FC6726/01
  • Standaard 180 graden mondstuk
  • Turbo-miniborstel
  • Wisselstroomadapter
  • Spleetmondstuk
  • Geïntegreerde borstel
  • Basisstation met wandmontage
18 juli 2020 om 00:20
on-call Gebruiker

Iemand met huisdieren ervaring met dit ding? Op zoek naar een goede stofzuiger om de bank schoon te maken. Twee katten… jeweetwel…

Beantwoorden

18 juli 2020 om 07:10
Cherishe Gebruiker

Ik heb zelf de Philips 6409/01 en die zuigt prima de haren van mijn langhaarkat van de grond maar voor de krabpaal/bank gebruik ik dan wel de mini turboborstel. Ik vind hem persoonlijk beter dan de Dyson die we eerst hadden maar die van mij is wel een ander model/serienummer dan de Philips doe hier wordt aangeboden.

Beantwoorden

18 juli 2020 om 07:11
Cherishe Gebruiker

Ik heb zelf de Philips 6409/01 en die zuigt prima de haren van mijn langhaarkat van de grond maar voor de krabpaal/bank gebruik ik dan wel de mini turboborstel. Ik vind hem persoonlijk beter dan de Dyson die we eerst hadden maar die van mij is wel een ander model/serienummer dan de Philips die hier wordt aangeboden.

Beantwoorden

18 juli 2020 om 00:39
fellowes Gebruiker

Ik heb net nieuw parket gelegd, 100% zeker dat deze geen krassen maakt?

Beantwoorden

18 juli 2020 om 07:15
Cherishe Gebruiker

Heb zelf ook parket en heb de 6409 (zelfde borstelkop) Maakt geen krassen op ons parket. Heb geen aandelen maar ben zelf heel tevreden over onze Philips. Enige minpuntje vind ik dat je hem niet kan ophangen maar qua performance is hij erg fijn.

Beantwoorden

18 juli 2020 om 07:19
Cherishe Gebruiker

De kleden waar ze altijd ligt doe ik trouwens ‘s avonds wel altijd even snel op de turbo stand. De stofzuiger is dan wel sneller leeg maar die laad ik dan hele nacht op.

Beantwoorden

18 juli 2020 om 07:20
eskimos Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

18 juli 2020 om 07:45
steynreimert Gebruiker

Ik heb deze een aantal weken via iBOOD gekocht. Zeer tevreden! In tegenstelling tot wat de advertentie doet vermoeden zit er geen spleetmondstuk bij.

Beantwoorden

18 juli 2020 om 09:59
zaaz Gebruiker

Geen cash-back actie deze keer?

Beantwoorden

18 juli 2020 om 22:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond zaaz,

Ik kan helaas geen cash-back actie vinden op de website van Philips.

Beantwoorden

18 juli 2020 om 10:10
Goof1424 Gebruiker

Voor de eventuele cashback (40 euro) even op de Philipssite kijken. 2 weken geleden stond hij er nog op. Binnen een week stond het geld op de rekening

Beantwoorden

18 juli 2020 om 12:42
zaaz Gebruiker

heb je de link nog? ik zie wel acties maar deze staat er niet tussen.

Beantwoorden

18 juli 2020 om 15:16
nielsclaassens Gebruiker

Die cashback actie is verlopen. Er is nu een 60 dagen op proef actie maar die geldt niet voor deze stofzuiger

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.