10 augustus 2020 om 10:53
iBOOD

Inventum 3-in-1 Mobile Airconditioner | AC901 | Energieklasse A

Inventum 3-in-1 Mobile Airco | 9.000 BTU

Cooler dan de Fonz. En een stuk moderner.

Specificaties

Merk: Inventum
Type: AC901
Garantie: 2 jaar, uit te breiden tot 5 jaar na registratie via deze link.

• 3-in-1 airco, ontvochtiger en ventilator
  • Koelvermogen 9000 BTU
  • Voor ruimtes tot 80m³

Kenmerken

• Koelcapaciteit: 2600 W (9000BTU)
  • Capaciteit voor ruimtes tot: 80m³
  • Afstandsbediening: ja, incl. 2 x AAA batterijen
  • Ontvochtiging max.: 1,2L/uur
  • Instelbare timer functie: ja, tot 24 uur
  • Volle tank waarschuwing: ja
  • Raam afdichtingskit: ja
  • Verrijdbaar: ja
  • Ventilatorstanden: 2
  • Aircostand: ja
  • Ventilatorstand: ja
  • Onvochtigingsstand: ja
  • Temperatuurbereik: 16 - 31°C
  • Lengte afvoerslang (min-max): 35 - 150 cm

Technische specificaties

• Aansluitwaarde: 1000 Watt
  • Energieklasse: A
  • Geluidsniveau: 63 - 65 dB
  • Luchtverplaatsing: max. 320 m3/u
  • Koelmiddel: R290
10 augustus 2020 om 12:00
Small-gun Gebruiker

Hallo, als ik vandaag bestel, wanneer wordt hij geleverd (België) ?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 12:14
Moderator Jelle Moderator

De verwachte verzenddatum kan je zien onder verzendinformatie.

In dit geval is dat 14 augustus

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 13:06
PetraBottu Gebruiker

Kan je deze ook gebruiken zonder de slang zoals sommige anderen?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 13:15

Nee, deze wordt met slang geleverd.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 13:28
RDDR Gebruiker

@Petra: vergeet die dingen zonder slang, werkt niet.

Er is 1 jong merk (mag ik hier waarschijnlijk niet noemen) die een goed werkende airco heeft zonder slang, maar die kost 1.000 Euro en heeft behoorlijk wat beperkingen en gedoe.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 15:33
Kevin9160 Gebruiker

Staat toch 11aug bij?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 15:39

Voor Nederlanders Ja, voor de Belgische klanten is de verzenddatum 14 augustus.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 18:34
cortoosdomi Gebruiker

OEI? Dat staat er toch niet bij?(bij  verzendinformatie) Alleen 11/08 staat er, niet dat het voor Belgie pas 14/08 is…..

Zet het er dan duidelijk bij aub! Nu heb je hoge verwachtingen, je hebt besteld…en dan zie je hier deze antwoorden…

Stom! Nog te snel beslist dus………

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 15:19
cortoosdomi Gebruiker

Toch verzonden op 11-08-2020 en geleverd op 12-08-2020 .

Thx

Domi

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 12:58
rodico Gebruiker

Jij hebt geluk. Besteld op 8 aug en ik zit nog steeds te wachten.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 15:59
moali Gebruiker

Hoi,

Als ik er nu een bestel wordt die dan ook de 11e verzonden? en ik m de 12e in huis?

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 16:03
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag moali,

Voor Nederland is de verwachte verzenddatum inderdaad 11 augustus. We kunnen dat echter nooit voor 100% beloven, omdat er altijd (externe) negatieve factoren kunnen meespelen.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 22:04
Diablo70 Gebruiker

Wel verdacht dat het uitstellen van de verzenddatum bij iBOOD zo vaak voorkomt.

Verzendkosten zijn niet weinig en dan te vaak problemen.

Hebben andere grote webshops waar jullie magazijn een schuurtje bij is nihil laat van.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 16:12
moali Gebruiker

Bestelling is geplaatst, hopen dat ie snel binnenkomt!!

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 16:18
Moderator Lisa Moderator

Ik hoop het ook voor je, dan heb je er nog wat aan tijdens de huidige hittegolf! Veel plezier gewenst met je aankoop!

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 16:53
LoGiX247 Gebruiker

Helaas @ibood zeer jammer dat jullie ventilatoren adverteren met 9-8 kopen – 10-8 verzenden in einde werkdag melden: Hij komt 13-8 pas uit magazijn… nu ben ik al op de hoogte dat iBood goud beloofd en nog niet eens oud ijzer komt brengen, maar daar is de prijs ook naar.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 17:28
javalk Gebruiker

Inderdaad, inderdaad zelfde ervaring hiero. Beloven de tiende te verzenden en dan doodleuk melden dat dit op zijn vroegst einde vd week wordt.  Tast v ertrouwen vd consument in deze webshop aan. Slechte beurt iBood !

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 18:05
ChessSpider Gebruiker

Yup hier ook. Eerstvolgende werkdag zeiden ze. Wordt dus woensdag. Beloof het dan niet als je het niet kan waarmaken

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 18:05
tsh1977 Gebruiker

Vergeet ook niet dat ze ook nog eens je geld vast houden voor 5 weken… en als je niks meld. Ze ook niks voor je doen en weg lopen met je geld.

En dan zonder sorry toch maar je geld terug storten. Maar doen ze bij 1000 mensen…. lekker extra kapitaal voor paar maanden op IBoods rekening. Kunnen ze weer hun inkoop weer mee bekostigen.

Edited by: Paul
met de huidige rente (0,0 % of zelfs negatief) levert dat zeker geen kapitaal op
misschien dat dat 10-20 jaar geleden nog een beetje gunstig was, maar nu beslist niet meer

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 19:11
Weittie Gebruiker

Hier precies hetzelfde liedje. Met veel bombarie verkondigen dat de Rowenta ventilator ZEKER op 10 augustus zal worden verzonden. Om vervolgens met de geweldige mededeling te komen dat er vertraging is met de verzending en deze daardoor pas 13 augustus zal worden verstuurd. Ik ben van de generatie ‘wanneer je iets beloofd, dan moet je het ook nakomen’. Maar hierin stelt iBood me wederom zeer teleur. Een hele grote mond opzetten en als het erop aankomt, hard wegrennen. Echt waardeloos iBood. WAARDELOOS met hoofdletters inderdaad.

Beantwoorden

10 augustus 2020 om 22:45
motormuis001 Gebruiker

Maar als compensatie heb je vast wel elke dag een berichtje gekregen met de tenenkrommende slijmtekst “We zijn je niet vergeten, Weittie!”

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 15:03
mppadvies Gebruiker

Dus…… Wie heeft al wat gehoord…..

Beantwoorden

11 augustus 2020 om 16:18
Tammm85 Gebruiker

Nog niks gehoord! Heb wel contact gehad met de klantenservice via Facebook en zij gaven aan dat de airco’s vandaag wel aangeboden zullen worden aan de koerier en dat we einde middag een e-mail hierover ontvangen. Laten we het hopen!

Beantwoorden

12 augustus 2020 om 18:26
rodico Gebruiker

Eerst zien dan geloven. Mijn broer heeft een paar weken geleden ook airco besteld, en hij had hetzelfde. Volgens de website zou de airco de eerst volgende werkdag worden verstuurd. Uiteindelijk werd het een week later, met een excuus dat de transporteur vol zat en niet alle airco’s kon meenemenen. Dit is voor ons als consument niet te checken, natuurlijk, en moeten het maar accepteren.

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 10:45
mppadvies Gebruiker

Wel….ze zijn allebei gisteren afgeleverd en meteen in gebruik genomen. Feestje!!

Beantwoorden

13 augustus 2020 om 12:52
rodico Gebruiker

oh, ik zit nog steeds op die van mij te wachten. Ik had van mij op 8 aug besteld.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.