15 augustus 2020 om 00:00
iBOOD

Samsung Warmtepompdroger DV80M6210CW | 8 kg | A+++

Samsung Warmtepompdroger | 8 kg | A+++

Warmtepompiedompiedomp. 

Specificaties

Merk: Samsung
Type: Warmtepompdroger DV80M6210CW 
Garantie: 2 jaar

(i) De droger kan ook op de afvoer worden aangesloten; de opvangbak hoeft dus niet perse gebruikt te worden.

• Milieubewuste warmtepomp
  • QuickDry in slechts 35 min
  • Energiezuinige droger A+++

Prestaties

• Capaciteit: 8 Kg
  • Type droger: Warmtepomp
  • Wasduur (minuten): 169 min
  • Energieklasse: A+++
  • Energieverbruik per jaar: 176
  • Condensation Efficiency Class: B
  • Geluidsniveau (Droog): 65 dB
  • Koelmiddel (type): R134a(Fluorinated greenhouse gas, GWP=1,430)
  • Koelmiddel (Charging, kg): 0.37
  • Koelmiddel (Charging, t CO2e, het product is hermetisch afgesloten.): 0.5291

Kenmerken

• Interior Drum Light
  • Smart Check
  • Kinderslot
  • Eindtijd uitstellen
  • Type droogtrommel: Diamond Drum
  • Droogniveau: 3 niveau's
  • Selectieknop droogtijd
  • Mixed Load Bell
  • Voortgangsindicator
  • Water Container Full Indicator
  • Antikreuk
  • OptimalDry System

Wasmogelijkheden

• Cool Air
  • Strijkdroog
  • Time Dry
  • Handdoeken
  • Warm Air
  • Wol
  • Optielijst: Delay End, Sound On/Off,Wrinkle Prevent,Dry Level, Time, Mixed Load Bell, Lamp
  • Air Wash
  • Beddengoed
  • Quick Dry 35'
  • Katoen
  • Fijne was
  • Mixed Load
  • Outdoor Care
  • Synthetisch

Fysieke eigenschappen

• Netto afmetingen (BxHxD): 600 x 850 x 600 mm
  • Gewicht (netto): 50 kg
  • Materiaal trommel: Roestvast staal
15 augustus 2020 om 08:12
coen23 Gebruiker

Wat vragen over deze droger omdat ik dit in de handleiding niet kan vinden:

Wat is de hoogte van de bovenkant deur tot de grond ongeveer omdat de deur onder een gootsteen open moet kunnen slaan?

Kan de deur andersom gemonteerd worden op een of andere manier?

Is dit type geschikt voor rekdrogen?

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 13:19
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag coen23,

De afmetingen van de bovenkant deur naar de onderkant heb ik helaas niet kunnen achterhalen. De deur kan volgens de website van Samsung niet andersom gemonteerd worden.

Je laatste vraag begrijp ik niet helemaal, is dat een vraag over een programma op de droger?

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 14:39
cryptapix Gebruiker

Nee, er zijn drogers waar je een rek in kunt plaatsen. Daarop kun je bijv schoenen zetten om te drogen (zo vliegen ze niet door de trommel). De handleiding van Samsung voor dit model is gecombineerd met die van andere modellen (zoals we vaker) en daarin staat dat sommige modellen daarvoor geschikt zijn. Er staat echter niet in welke modellen dat zijn.

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 08:45
Robert-2904 Gebruiker

Het gewicht is 50 kg

Kan deze droger wel zonder problemen op een wasmachine worden geplaatst of heeft dat problemen tot gevolg ?

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 09:06
Marijn. Gebruiker

Ik heb de stacking kit SKK-DD voor mijn samsung DV80M5210QW/EN. Bovenop een samsung wasmachine van ongeveer even oud. Zaten drie koppelstukken bij voor verschillense series wasmachines. Werkt prima bij mij, maar zie ook reviews op internet dat t niet altíjd compatible is voor alle samsungs.

Er bestaan ook losse koppelstukken (lees: een klem tussen de droger em wasmachine) en merkloze stacking kits.

Zonder stacking kit trilt de droger er vanaf, dus zou sowieso íets doen.

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 11:43
homerno1 Gebruiker

Word mijn oude droger meegenomen? Ik kan dat nergens selecteren, maar is wel de bedoeling…

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 11:48
homerno1 Gebruiker

Al in de voorwaarden gelezen dat dat gebeurd. Dan maar eens bestellen ipv onze 19 jaar oude Whirlpool droger (Energie klasse C).

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 13:05
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag homerno1,

Ja dat is zeker mogelijk. Je kunt dit aangeven bij de vervoerder wanneer ze een bezorgafspraak met je maken.

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 12:59
cryptapix Gebruiker

Betreft het on-site garantie?

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 13:06
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag cryptapix,

Je kunt voor de garantie bij Samsung terecht en dan krijg je een monteur aan huis.

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 13:12
cryptapix Gebruiker

Top! Dat vermoeden had ik al, maar de bevestiging is wel fijn ;)

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 13:34
h.hendriksen Gebruiker

Goedendag,

Ik lees dat mijn oude droger mee genomen kan worden, maar betaal ik hier dan extra voor?

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 13:40
Moderator Jim Moderator

Hi H.Hendriksen,

Hier betaal je niets extra voor! Check wel even de aflevervoorwaarden!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

15 augustus 2020 om 13:42
h.hendriksen Gebruiker

super bedankt voor de snelle reactie

Beantwoorden

16 augustus 2020 om 23:35
dolfijntje1964 Gebruiker

Komen deze drogers weer op voorraad ooit??

Beantwoorden

17 augustus 2020 om 07:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dolfijntje1964,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij nog eens voorbij! Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

21 augustus 2020 om 19:39
cryptapix Gebruiker

Eens even kijken. De leveringsvoorwaarden.

Wasmachines en drogers (Fullservice)

● Je dient vooraf eventuele bijzonderheden rondom het bezorgadres door te geven. Denk hierbij aan of het een begane grond – of een etage levering betreft. Het aantal verdiepingen, wel of geen lift, bereikbaarheid van de locatie etc. Als een product niet naar binnen kan, wordt in overleg met de klant de verpakking verwijderd. Moet je dan wel uit jezelf doorgeven nadat je een sms hebt gehad over de bezorgdag, wordt nergens om gevraagd.● Een oud apparaat wordt meegenomen als dit vooraf bekend gemaakt is, en deze droog en schoon achter de eerste privédeur staat. Voor verdere informatie, zie “Retourneren oud apparaat” onderaan deze pagina. Moet je dan wel uit jezelf doorgeven nadat je een sms hebt gehad over de bezorgdag, wordt nergens om gevraagd.● Goederen worden op de juiste plek gezet en aangesloten, dit moet een bruikbare/gangbare aansluiting zijn. Let op: er wordt niet ingebouwd en er worden geen aansluitingen aangepast. Moet je de bezorgers dan wel op wijzen, want ze wilden het apparaat gewoon ingepakt beneden laten staan. Met de nodige tegenzin hebben ze de droger naar boven gebracht. Daar aangekomen vonden ze het te moeilijk om de droger op te tillen op de plank boven de wasmachine. Ik moest zelf maar nadenken hoe ik dat ging doen. Uiteindelijk eieren voor mijn geld gekozen en zelf maar meegetild… Gelukkig was ik thuis, mijn hoogzwangere vrouw had het niet gekund. Installeren heb ik verder ook maar zelf gedaan…● Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade. Uitgepakt wel, nadat ik er om vroeg. Schade is niet gecontroleerd. Ze pakte het apparaat ook al beneden uit. Mij leek het ivm beschadigingen slimmer om pas bovenaan de 4e trap uit te pakken, maar de bezorgers vonden van niet.● Jouw apparaat wordt waterpas gezet. Bij wasmachines worden de transportbouten verwijderd. Na aansluiting zullen de bezorgers een test draaien met jouw apparaat om na te gaan of deze naar behoren werkt. Niet gedaan. Zelf moeten doen. ● Als de werkzaamheden zijn afgerond, vraagt de bezorger de klant om een formulier te tekenen voor ontvangst van de goederen en correcte uitvoering van de bezorging. Niets getekend

Conclusie: ik hoef geen producten meer die via deze leverancier bezorgd worden. NUL KOMMA NUL service.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.