10 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Hou het in beweging

Product expert aanwezig

Hou het in beweging
We like to move it.

Gefeliciteerd! We zijn weer een jaar verder, en staan aan het begin van een hoger niveau in de game des levens. Wat zijn de te bereiken doelen voor dit jaar? Mocht meer bewegen er één van zijn, dan ben je aan het juiste adres! 

Pak die dumbell, spring op die treadmill of hou het zen op de yogamat. Alle spullen in deze Flash Sale helpen je daarbij. 

Moet jij jezelf straks eens zien gaan, in 2022... :)

10 januari 2022 om 07:45
janpietjoris Gebruiker

Kan het roeitoestel rechtstreeks geconnecteerd worden met Strava?

Beantwoorden

10 januari 2022 om 10:32
Official Product Expert VirtuFit Expert Official Product Expert

Beste janpietjoris,

Welk roeitoestel bedoelt u precies? Vaak kunnen toestellen die met de app Kinomap kunnen connecten, vanuit Kinomap geconnect worden met Strava. Op deze manier kunt u ook resultaten via Strava inzien en delen met uw connecties.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan vernemen wij het graag!

Sportieve groet,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

10 januari 2022 om 15:29
janpietjoris Gebruiker

Ik heb het over de Elite Air Magnetic. Volgens de gegevens op Ibood is dit de enige hier aangeboden die met een app kan connecteren, klopt dat?

Via welke apps kan dit? Kinomap is betalend om over te zetten naar Strava, vandaar de vraag.

Wat is geluidsniveau van de betreffende roeier? Is die stiller dan die met water?

Beantwoorden

10 januari 2022 om 17:15
Official Product Expert Gorilla Wear Expert Official Product Expert

Beste janpietjoris,

Bedankt voor uw vraag!

Deze roeitrainer is compatible met de app fitshow en niet met de app Kinomap. Dit is inderdaad een betaalde app.

Het exacte aantal decibels is niet bekend. Wel bekend is dat het geluid van deze roeitrainer zo minimaal mogelijk is. Magnetische roeitrainers zijn altijd stiller dan degene met waterweerstand.

Succes met uw keuze!

Sportieve groet,

VirtuFit Expert

Beantwoorden

10 januari 2022 om 19:09
dvraemdo Gebruiker

Als je van plan bent om echt regelmatig te roeien zou ik doorsparen voor een Concept 2. Kost idd een stuk meer, maar je hebt een oerdegelijk toestel dat z’n diensten ruimschoots heeft bewezen, én dat met een app kan verbonden worden welke alle data netjes naar Strava zet.

Beantwoorden

10 januari 2022 om 09:38
michelangelo61 Gebruiker

IK heb een vraag over de Virtufit TR-900i: is deze loopband ook compatible met Zwift?

Beantwoorden

10 januari 2022 om 10:30

Beste michelangelo61,

De TR-900i loopband is helaas niet compatible met de app Zwift. Deze loopband is wel compatible met de app Kinomap, waarop onder andere routes gevolgd kunnen worden waarbij de weerstand (helling) automatisch aangepast wordt.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan vernemen we het graag!

Fijne dag toegewenst.

Sportieve groet,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

10 januari 2022 om 12:47
jeroenlb Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

10 januari 2022 om 13:34
jeroenlb Gebruiker

Gaat om de

Tunturi FB80 Flat Bench Halterbank

Beantwoorden

11 januari 2022 om 12:29
jeroenlb Gebruiker

Beste Niek,

Hierbij de gevraagde links. Prijs bij deze partijen inclusief verzendkosten voor hetzelfde product goedkoper, dus nogmaals de vraag wat is de Ibood aanbieding ?

Tunturi FB80 Flat Bench Halterbank
Blokker: https://www.blokker.nl/tunturi-fb80-flat-bench—halterbank/1986530.html

Fitwinkel: https://fitwinkel.nl/artikel/17156/tunturi-fb80-flat-bench-halterbank.html

Er zijn nog meerdere voorbeelden. Prima om te verkopen maar misleidend met de “korting/beste prijs”als dit in het echt niet waar blijkt te zijn.

Beantwoorden

14 januari 2022 om 14:53
jeroenlb Gebruiker

Netjes, dat wil ik dan Ibood ook even aangeven. Prijs is door Ibood aangepast zodat het inderdaad de beste prijs heeft. Netjes dat er wat met de feedback is gedaan. Deze heb dan nu ook besteld bij Ibood. Bedankt Ibood.

Beantwoorden

10 januari 2022 om 12:47
h.verspay Gebruiker

Hallo, is de Virtufit Row Limited Edition ook echt geschikt voor mensen van 1.95 mt. of is het dan eigenlijk net aan? (Vraag aan de expert maar wellicht ook lange mensen met ervaring met deze)

Beantwoorden

10 januari 2022 om 16:28

Beste h.verspay,

Bedankt voor uw vraag!

Bij het ontwerp van de roeier is rekening gehouden met lange personen. Zo is hij lang genoeg voor mensen met een lengte tot 195 cm. Deze roeitrainer is dus zeker geschikt voor uw lengte!

Succes met de keuze!

Met sportieve groet,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

11 januari 2022 om 08:21
JLampie Gebruiker

Ik heb hem ook en ben 1,94m dat gaat prima. het is wel een apparaat wat niet voor intensief gebruik is. als je 1-2 keer per week sport thuis is deze prima.

Beantwoorden

11 januari 2022 om 09:56

Beste JLampie,

Bedankt voor uw opmerking!

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de roeitrainer.

Veel trainingsplezier toegewenst!

Sportieve groet,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

10 januari 2022 om 21:28
JoWannes Gebruiker

Ik wou graag advies vragen.

Ik ben 30 jaar, niet sportief, 1m91, 95kg. Ik zou wat aan mijn conditie (en daaruit volgend: gewicht) willen doen. Ik vermoed dat een crosstrainer voor mij de beste optie is, om heel mijn lichaam wat in beweging te krijgen. Als ITer (& gamer) zijnde zit ik nml (heel) veel stil achter de computer.

Zowel de VirtuFit CTR 1.1 Crosstrainer als de VirtuFit CTR 3.0i Crosstrainer lijken me valide opties. Ik kan echter moeilijk inschatten hoeveel beter die 3.0 is. Is de 1.1 voor mij als beginner voldoende? Het verschil in prijs is vrij significant. Waar zit het verschil in kwaliteit vooral? De bouw van de 3.0 is wel duidelijk meer solide, en dat zie je ook in het gewicht terug. Maar is dat ‘nodig’?

Is de 1.1 eigenlijk te veel een instapper (concessies op kwaliteit/functionaliteit om een lager prijspunt te bereiken), of is die gewoon meer dan prima voor iemand die er dagelijks max een uurtje op zal trainen? Als ik dat al kan volhouden. ;)

Valt er één te prefereren gezien mijn lengte?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

11 januari 2022 om 08:26
JLampie Gebruiker

De CTR 3.0i is echt vele male beter dan de 1.1 ook voor beginners, de 1.1 is echt heel erg licht in gebruik. Ik zou voor de 3.0 gaan. Zelf heb ik de iconsole 2.1 als beginner gekocht en zou nu over willen stappen (na 1,5 jaar) op de 3.0 want daar heb je echt veel meer weerstandsinstellingen bij.

kijk anders even op hun website, daar staan alle apparaten.

Beantwoorden

11 januari 2022 om 09:55

Beste JLampie,

Bedankt voor uw opmerking!

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de Iconsole HTR 2.1 en goed om te horen dat u overweegt over te stappen naar de CTR 3.0i! Wij bieden inderdaad veel verschillende toestellen aan die voor zowel beginnend als semi professioneel ingezet kunnen worden.

Voor meer informatie over al onze producten kunt u inderdaad terecht op https://www.virtufit.nl/

Veel trainingsplezier gewenst!

Sportieve groet,

VirtuFit Expert

Beantwoorden

10 januari 2022 om 21:59

Beste JoWannes,

Bedankt voor uw bericht en leuk om te horen dat u wil werken aan uw conditie!

Een crosstrainer is hiervoor een uitstekende keuze. De CTR 1.1 is inderdaad een goede beginners crosstrainer.

In vergelijking met de duurdere CTR 3.0 heeft is crosstrainer wat kaler en is het apparaat iets kleiner en lichter. Dit neemt niet weg dat een een solide crosstrainer is om op te beginnen.

De CTR 3.0 is robuuster, heeft meer functies en bied meer weerstand. Gezien uw lengte kan ik ik de CTR 3.0 wel aanraden.

Ook met oog op de toekomst, zult u hiermee zeker een goede keuze maken.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan vernemen we het graag!

Met sportieve groet,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

11 januari 2022 om 09:41
Oli4r Gebruiker
11 januari 2022 om 10:20
Woutlenaerts Gebruiker

Beste,

De Tunturi Selector Dumbbel 25 kg. Is dit een set van 2 of worden deze per 1 verkocht?

Mvg

Beantwoorden

11 januari 2022 om 10:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Woutlenaerts,

Deze gaan per stuk, dus niet per twee.

Beantwoorden

11 januari 2022 om 10:42
Woutlenaerts Gebruiker

Ok dankuwel

Beantwoorden

11 januari 2022 om 22:19
shagstyle Gebruiker

Beste moderator,

In de omschrijving/specificaties staat ook dat er een houder geleverd wordt. Gezien de afmetingen die er bij genoemd zijn, is dit de houder waar de dumbbels op liggen?

Groet Erik.

Beantwoorden

12 januari 2022 om 00:04
Moderator Paul Moderator

Op de 1e afbeelding zie je de dumbbell in/op de houder liggen. 
Op de 5e afbeelding zie je beide onderdelen naast elkaar.

Beantwoorden

15 januari 2022 om 10:18
fabienpinson Gebruiker

Gisteren was er een Virtufit Etappe 2.0i Spinbike lop de site.. voor nog 2 dagen.

Vandaag niks meer te vinden ook niet als uitverkocht.

Hoe komt dit ?

Beantwoorden

15 januari 2022 om 12:00

Beste Fabienpinson,

Bedankt voor uw bericht!

De Etappe 2.0i doet niet mee aan deze actie. Dit kunt u wel bestellen via onze dealer Fitwinkel.nl

https://fitwinkel.nl/artikel/29505/virtufit-etappe-20i-spinbike-spinningfiets-gratis-trainingsschema.html?sqr=2.0i

Met sportieve groet,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

15 januari 2022 om 12:00

Beste Fabienpinson,

Bedankt voor uw bericht!

De Etappe 2.0i doet niet mee aan deze actie. Dit kunt u wel bestellen via onze dealer Fitwinkel.nl

https://fitwinkel.nl/artikel/29505/virtufit-etappe-20i-spinbike-spinningfiets-gratis-trainingsschema.html?sqr=2.0i

Met sportieve groet,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.