10 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Hou het groen

Product expert aanwezig

Hou het groen
GROOOEEEN! GROOOEEEN!!!

Gefeliciteerd! We zijn weer een jaar verder, en staan aan het begin van een hoger niveau in de game des levens. Wat zijn de te bereiken doelen voor dit jaar? Wat het ook zijn mag: een beetje groen doet iedereen goed.

Weg met die kerstboom, breng leven in je interieur met de prachtigste planten. Alle spullen in deze Flash Sale helpen je daarbij. 

Moet jij jezelf straks eens zien gaan, in 2022... :)

10 januari 2022 om 12:56
helio Gebruiker

WAT IS DE KLEUR VAN CAMELLIA XL

Beantwoorden

14 januari 2022 om 18:58
Krck2022 Gebruiker

Welk bedrijf bezorgt de planten en is het altijd mogelijk om een bezorgafspraak te maken?

Beantwoorden

15 januari 2022 om 23:50
Moderator Paul Moderator

Het gaat om planten van Perfect Plant. Het is niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken, maar je krijgt wel een Track & Trace link waarmee je de zending kan volgen.

Beantwoorden

20 januari 2022 om 19:11
Strikkert Gebruiker

Mmm, niet zo ‘groen’ om meerdere planten die uit deze deal in 1 bestelling worden gedaan in aparte momenten en verpakkingen te bezorgen. Inmiddels van de 3 artikelen nu 1 binnen. Terwijl ik expliciet niet voor deelverzending heb gekozen.

Beantwoorden

25 januari 2022 om 14:07
MvdP Gebruiker

Mocht dit ooit weer voorbij komen op ibood en iemand dit terug zoeken,  de bonsai met waterval zen stones is gewoon geheel van plastic,  ook de stapel stenen waar het water uitkomt is heel erg plastic. 
Daarnaast komt het snoer met stekker er aan de bovenkant uit,  maakt het pompje wel dergelijk een bromtoon en is de algemene indruk vooral heel goedkoop. 
De meegeleverde bonsai is wel mooi, maar de rest van de rommel is echt niets. 

Ik mag het van mijn vrouw echter niet terug sturen, maar moet dit op mijn bureau hebben staan om mij te behoeden voor impuls aankopen in de toekomst.

Beantwoorden

9 februari 2022 om 17:46
Vroooom Gebruiker

Ik zie dat ik nergens kan klagen over de bonsai boompjes, dan maar hier.

Ze waren beide slecht verpakt, 1 zat op zn kop waardoor hij al bijna kaal was, nu 1 weekje geprobeerd, pokon gegeven ed, maar is en blijft een zielig hoopje boom.

Miskoop en zou graag een nieuw exemplaar krigen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.