10 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Hou het culinair

Hou het culinair
Cheffen we effe.

Gefeliciteerd! We zijn weer een jaar verder, en staan aan het begin van een hoger niveau in de game des levens. Wat zijn de te bereiken doelen voor dit jaar? Wat het ook zijn mag: ze zijn makkelijk te bereiken op een goed gevulde maag. 

Leef je uit in de keuken, maak de mooiste (en gezondste?) gerechten voor jezelf en de mensen die je lief zijn. Alle spullen in deze Flash Sale helpen je daarbij. 

Moet jij jezelf straks eens zien gaan, in 2022... :)

10 januari 2022 om 10:21
Wes0181 Gebruiker

Doet deze ook mee aan de 30 euro cashback actie van Tefal?

https://www.tefal.nl/promoties

Beantwoorden

10 januari 2022 om 10:23
Wes0181 Gebruiker

Kan niet editten, bedoel dus de Tefal OptiGrill XL GC724D + Snacking & Baking accessoire

Beantwoorden

10 januari 2022 om 11:11
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Wes0181,

Deze doet daar niet aan mee.

Beantwoorden

10 januari 2022 om 11:21
Wes0181 Gebruiker

Oke, bedankt voor je reactie!

Beantwoorden

21 januari 2022 om 14:53
SergSugar Gebruiker

hallo, mijn Tefal-aankooporder is geannuleerd. Mijn bestelling is grotendeels door haar gedaan. deze situatie is eerder voorgekomen. het is jammer dat u uw oude reputatie verliest. Ik ben zo verdrietig.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 11:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen SerSugar,

Wat vervelend dat je aankooporder geannuleerd is. Ik ga je bericht doorgeven aan de klantenservice zodat dit uitgezocht kan worden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.