10 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Hou het fris

Hou het fris
Ya basic.

Gefeliciteerd! We zijn weer een jaar verder, en staan aan het begin van een hoger niveau in de game des levens. Wat zijn de te bereiken doelen voor dit jaar? Wat het ook zijn mag: met gaten in je sokken kom je er natuurlijk niet.

Een beetje voor jezelf zorgen, betekent ook zorgen dat je er van onderen ook goed gekleed uit ziet. Alle spullen in deze Flash Sale helpen je daarbij. 

Moet jij jezelf straks eens zien gaan, in 2022... :)

13 januari 2022 om 14:09
Stefan4 Gebruiker

De Alan Red James t-shirts zijn niet regular fit maar slim fit (waar ik zojuist achter kwam toen de shirts bezorgd werden).

Groeten, Stefan

Beantwoorden

13 januari 2022 om 20:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Stefan,

Wat vervelend dat je bestelling niet overeen komt met de informatie die erbij stond. Je kunt via je account een er is iets mis melding doen en dan zal de klantenservice je hiermee verder helpen.

Beantwoorden

13 januari 2022 om 19:51
Matthijsvb Gebruiker

Volgens mij hebben jullie alweer de foute 9 stuks short crew sokken (achtergrond 15 crew sokken) erop staan. En ook gelogen dat het niet mogelijk was om wel short crews naar mij te sturen gezien die voor dezelfde prijs worden aangeboden en dus op voorraad zijn.

Beantwoorden

13 januari 2022 om 20:43
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Matthijsvb,

Ik ga dit even doorgeven zodat het uitgezocht kan worden.

Wat bedoel je precies met het liegen? Heb je verkeerde sokken ontvangen en kon je deze niet ruilen?

Beantwoorden

14 januari 2022 om 00:04
Matthijsvb Gebruiker

Wellicht grof gesteld. Maar quote uit de communicatie “We hebben gekeken of er een voorraad was zodat wij een omruiling konden doen, maar helaas was er geen voorraad, sorry.”

En nog geen drie weken later is er wel voorraad, van wat lijkt dezelfde aanbieding. Het zijn maar sokken en kan ze nu wel bestellen. Maar het is niet netjes. Ik wil een bepaald product en krijg het verkeerde opgestuurd en heb er veel gedoe van.

Beantwoorden

14 januari 2022 om 00:30
Moderator Paul Moderator

Het kan zijn dat de inkopers nadien een nieuwe voorraad hebben weten te regelen. Dan was er op het moment van afhandelen van de klacht inderdaad geen voorraad. iBOOD heeft er geen belang bij om iemand voor te liegen.

Beantwoorden

14 januari 2022 om 09:47
bartn1991 Gebruiker

12 Paar Pierre Calvini Bamboo Sneakersokken
hallo ,
ik heb net deze actie gekocht …
maar deze staat niet bij mijn aangekochte producten, maar deze is wel betaald .
zouden jullie kunnen kijken wat er is mis gelopen is ?
alvast bedankt

Beantwoorden

15 januari 2022 om 23:46
Moderator Paul Moderator

Heb je inmiddels wel een bevestiging van de aankoop ontvangen?

Beantwoorden

14 januari 2022 om 16:34
mclolo Gebruiker

Happy socks mystery pack : 2 pakketjes besteld met heel toevallig net dezelfde sokken in dezelfde volgorde.

Waarschijnlijk krijgt iedereen gewoon dezelfde , een batch waar ze van af willen.

Gaan in retour.

Beantwoorden

15 januari 2022 om 23:48
Moderator Paul Moderator

Er zijn heel veel verschillende mystery packs in omloop, maar het kan voorkomen dat sommige packs (bijna) hetzelfde zijn. Er is geen sprake van een batch met allemaal identieke samenstelling. Wat jammer dat jij toevallig beide keren een zelfde inhoud hebt ontvangen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.