21 november 2022 om 00:00
iBOOD

Speelgoed

Speelgoed
KadoKorting op speelgoed!

Van klassieke gezelschapsspellen als Catan en Carcasonne tot robot-bouwpakketten en schildersezels, met de diverse cadeaus in deze Flash Sale maak je elk (innerlijk) kind gelukkig deze feestdagen!

21 november 2022 om 07:53
janger12 Gebruiker

Kleine opmerking: het aantal spelers bij Catan Kosmonauten klopt niet. Daar staat min 5 spelers en max 6, maar dat geldt voor de 5/6-speler uitbreiding van dit spel en niet voor het hier aangeboden basisspel. Het basisspel is voor 3-4 spelers.

Beantwoorden

21 november 2022 om 15:30
Moderator Lisa Moderator

Bedankt voor je opmerking, janger12. Ik ga het doorgeven aan iBOOD.

Beantwoorden

22 november 2022 om 21:14
mazda Gebruiker

Hoi,

Kan de verzenddatum vervroegd worden? Deze staat nu op 4 december, dat zou net te laat zijn.

Beantwoorden

22 november 2022 om 22:36
Moderator Paul Moderator

Helaas is dat niet mogelijk, anders had iBOOD graag iedereen blij gemaakt met een snellere verzending.

Beantwoorden

28 november 2022 om 15:04
Vickyds Gebruiker

Zijn de Magicfly Double-Tip Viltstiftenset uitwasbaar?  bedankt!

Beantwoorden

29 november 2022 om 22:32
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Vickyds,

Dat ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

2 december 2022 om 11:42
bigreep Gebruiker

Hoi Ibood. Ik ben een beetje in verwarring over deze aanbieding. Is dit nu de kosmonouten versie voor 5/6 personen of voor 3/4 personen?

Beantwoorden

4 december 2022 om 13:32
Moderator Paul Moderator

De verwarring is begrijpelijk omdat er bij de deal iets anders staat genoemd dan op de verpakking. Het gaat om 3-4 personen.

https://www.spellenwijs.nl/catan-kosmonauten-review/

Beantwoorden

10 december 2022 om 16:35
dirkaerts Gebruiker

De maxtronic stunt auto is in het groen en rood beschikbaar, welke kleur bieden jullie aan?

Beantwoorden

11 december 2022 om 08:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dirkaerts,

Dat ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

12 december 2022 om 11:35
Moderator Youri iBOOD Moderator

Goedemorgen dirkaerts, de kleur van de stuntauto kan wit/rood of groen/geel zijn; dit is compleet willekeurig en beide varianten worden in een identieke verpakking geleverd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.